Te, joiden lapset saa "paljon" lahjoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti minäkin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti minäkin"

Vieras
Siis monta kymmentä pakettia, voisitteko kertoa mitä kaikkea olette lapsillenne ostaneet? Vai onko yhdessä paketissa esim sukat, toisessa pieni leluauto, kolmannessa pampuloita jne?

Olen vain utelias, kun omani saavat 8 lahjaa per nenä ja niissäkin oli keksimistä. Ja huikea rahanmeno.

En ole paketteja laskenut, mut ihan mututuntumalta niitä on paljon... Pikaisesti laskin et itse olen ostanut 5 ja kummit/sukulaiset antaa n.5, osa on lapsille yhteisiä. Enemmän pitää toppuutella itseäni, kun voisin ostaa vaikka mitä kivaa :)

Meillä 5v tyttö saa meiltä 9 lahjaa,halvin on 20e kallein 150e.
Itse satsaan isompiin lahjoihin ja niitä tulee vähemmän,kun että ostaisin parin euron ns.krääsää pakettitolkulla.
Likan lahjoihin meni arviolta.370e

Mä en oo kanssa laskenu määrää, mut tyyliin, aku taskari yhteen pakettiin, Hot weels pikkuauto yhteen pakettiin, sukset yhteen pakettiin, monot toiseen pakettiin jne. siten niitä paketteja tulee paljon. Ja meillä joululahjoiksi menee kaikkea tarpeellistakin, esim. yöpukua, kalsareitam sukkia, jopa lapsen toivomaa tiettyä hammastahnaa :laugh:
Lapsista se on hauskaa saada useita paketteja ja meillä ei muina aikoina juurikaan ostella leluja, ainoastaan synttärit ja joulu. Kertyyhän sitä sitten koko vuoden edestä ;)

Minen erittele lahjoja, eli pakkaa pompula/paketti. Nytkin kun ostin PollyPocket-talon työlle niin samaan pakettiin laitoin pari PollyPocket-nukkepakettia. Mun mielestä ihan turhaa miljoonaa nyssäkkää paketoida, ei tule kuin roskaa. Ja vaikka onkin yhdessä paketissa enemmän tavaraa niin yhtä paljon siinä on katsomista kuin niissä monessa pienessä paketissa.

Kukkapuska sinulle, ap! Kerrankin joku on ymmärtänyt kysyä pakettien määrän sijaan sisällöt :) Meillä lapsi saa jouluna paljon vaatteita ja kaikki paketoidaan omiin paketteihinsa. Samoin kaikki tavaralahjat paketoidaan omiin paketteihinsa. Näin niitä paketteja syntyy paljon vaikka sisältö on suurinpiirtein sama kuin muissakin perheissä ja koko vuoden saamiset jää suht vähäiseksi, kun muulloin ei sitten ostetakaan kuin ihan pakon edessä.

No meillä saa littlest pet shop auton, nuken, föönin nukelle, kävelevän koiran, kauko-ohjattavan auton, zhu zhu hamsteriradan, mikrofonin karaokevehkeeseen ja sitten mummon ja kummien lahjat päälle, ei ole tietoa mitä tulee. Nuo lelut on sellasia toiveita jotka on ollut järkevä toteuttaa pukin kirjeestä.

Tuon lahja määrä ketjun aloittelija vastaa :D

Meillä lahjat pakataan miten sattuu. Yhdessä paketissa voi olla esim. 2 dvd:tä. Yleensä vaatteet pakkaan niin että jos olen ostanut saman sävyisen paidan, housut ja sukat niin ne laitan yhteen pakettiin. Jos housuja ei ole mutta paitoja useampi tms. niin sitten esim. 3 paitaa samaan pakettiin :)

Nyt olen ostanut mm. zhuzhuhamsterin ja sille peiton+kantokassin ja ne laitoin samaan pakettiin.

Eli vähän riippuu :)

Yhteistyössä