Te joilla hormonikierukka, vuotoasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maija

Vieras
Olisi kysyttävää, jos joku kiltti jaksaa vaikka vastailla :) itsellä tilanne tämä; mulle laitettiin tuo mirena kierukka toukokuussa-07 ja siitä asti ei ole ollut vuodon vuotoo..kunnes nyt sitten pari päivää alkoi. Mulla on kyllä ajoittain ollut sellasta vatsan nippailua, kaiketi niihin aikoihin kun menkat olisi, mutta ei siis lainkaan vuotoa. Nyt mua mietityttää tuo vuoto, tai lähinnä tiputtelu, kun on sellasta rusehtavaa :/ onkos tää ihan normaalia, että ensin ei ole pitkään aikaan mitään ja sit yhtäkkiä alkaa vuoto joka on tuollaista ihme rusehtavaa? Varmaan nyt tyhmä kysymys tämä, mutta kun ei oo aiemmin tällästä tilannetta niin täytyyhän sitä kysästä ;) (niin ja neuvolasta voin kysästä vasta huomenna, kun tänään siellä joku koulutuspvä)

mulla ainakin oli vain toisinaan tiputtelua, eli juuri silloin kun menkkojen ois pitäny olla. ja sitten saattoi olla useampi kuukausi ettei mitään ollut. ja terkkarin mielestä kaikki oli kuitenkin ok.

Alkuperäinen kirjoittaja leenuski:
mulla ainakin oli vain toisinaan tiputtelua, eli juuri silloin kun menkkojen ois pitäny olla. ja sitten saattoi olla useampi kuukausi ettei mitään ollut. ja terkkarin mielestä kaikki oli kuitenkin ok.

OK, entäs onko tuo rusehtava väri kuitenki ihan normaalia? vai pitäskö tarkistaa kuitenki.. :/

Yhteistyössä