Te joilla itseänne reilusti vanhempi mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jännää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen seurustellut kohta kaksi vuotta itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ikää minulla siis on 24 vuotta ja miehellä 39. Meitä yhdistävät yhteinen ajatusmaailma ja harrastukset. Olemme myöskin opiskelleet samoilla kursseilla yliopistossa, vaikkakin mies juurikin tuon reilut kymmenen vuotta sitten. Silti on yhteistä puhuttavaa kouluajoista lähtien ja lapsuuskin on ollut kovin samanlaista. Sukupolvien välistä eroa en koe meillä olevan lainkaan.

Olen miettinyt paljonkin miksi tuntui luontevalta valita itseä vanhempi partneri. Olen päätynyt siihen, että suurin syy on se, että omat kaksi siskoani ovat saman ikäisiä, veli jopa pari vuotta vanhempi. Olen siis vanhemmilleni ns. "iltatähti". Kumppanini vanhemmat ja omat vanhempani ovatkin suunnilleen saman ikäisiä, päälle kuusikymppisiä. Harrastusporukoissakin tottui pitämään ihan nuoresta asti noita itseä 10-20 vuotta vanhempia samaan ikäryhmään kuuluvana.

Tällä hetkellä, eikä luultavasti vielä vuosiin ikäero ei ole tuntunut suhteessamme. Tulevaisuus, etenkin se kun mies alkaa joskus olla seitsemänkymmentä, saa minut välillä huolimaan. Minua on kuitenkin rohkaissut monen muun asian ohella se, että miesystäväni äiti on enemmän nelikymppisen kuin kuusikymppisen oloinen, eikä millään tavalla hidastunut tai ajasta jälkeen jäänyt, kuten eivät ole omatkaan vanhempani. Olenkin ajatellut että asioita, jotka ovat 30 vuoden päässä ei kannata nyt liikoja murehtia. Tuollaisessa ajassa ehtii tapahtua vaikka ja mitä.

Tutustumisestamme vielä: Olimme tunteneet melkein puolitoista vuotta ennen kuin aloimme seurustella, harrastukset ja yhteinen ystäväporukka yhdisti meitä heti alusta alkaen. On vaikea kuvitellakaan että toinen muuttuisi kovin äkkiä ihan eri ihmiseksi.

Mieheni on minua 21 v. vanhempi. Meillä on kaksi lasta, molempien ainoat lapset. Arki sujuu hyvin, me vain sovitaan yhteen. Ikä auttaa siinä ehkä sen että mies kestää tällaista lapsellista hölmöä ;) ikäiseni mies ei varmaankaan aina ymmärtäisi.

Ympäristö on ottanut asian aina ihan normaalisti. Mulle sopii tämä hyvin.

Minä olen 22v ja mieheni 47v.
Olemme olleet yhdessä 6v.
Lapsia meillä on kaksi (2½v ja 9kk).

Tämä mies on mun lukion enkun open ex-mies.:-)
Tavattiin ja ihastuttiin ainakin, kun tää mies oli vielä naimisissa. Pian se kasvoi rakkaudeksi.
Ex-vaimonsa kanssa ei lapsia saanut.

Mun vanhemmat pisti eivät millään ensin halunneet hyväksyä miestäni.
Olinhan puoli vuotta seurustellut ikäiseni kanssa, joka sitten meni ja petti ja jätin hänet.

Oikeastaan koirien kautta me mieheni kanssa tutustuimme.
Kävimme yhdessä koirien kanssa lenkillä.
Meillä vaan juttu luisti. Enkä koskaan uskonut miehen olevan minua noin paljon vanhempi.
Yksi kerta mies sitten pyysi mua syömään kanssaan ja aloimme nähdä useammin ja useammin ja pyysi mua sitten työmatkalleen.
Mä olin jo silloin hivenen ihastunut, mutta ajattelin, että ei vanhempi mies voi teinilikkaan ihastua.
Mutta kävi näin ja olemme onnellisia. <3

Niinpä. Olit siis 16 ja mies 41 kun tutustuitte...

Ite oon 32v ja mies täytti just 44v. Ensisilmäyksellä rakastuttiin. Itellä oli tuolloin ero vireillä eksästä ja tää uusi mies jotenkin sitte kirjaimellisesti repäisi mut irti edellisestä liitosta. Pari viikkoa tapaamisesta mentiin kihloihin,3,5kk tapaamisesta naimisiin. Mulla oli edellisestä liitosta eron aikaan vajaa 2v poika, jonka mies otti heti omakseen ja poika samoin. Nyt meillä on 8kk ikäinen yhteinen tyttö ja vauva vielä tulossa :) Meillä ikäeroa ei huomaa, joko mies on ikäänsä nuorempi tai minä vanhempi :) Onnellisia ollaan.

Meillä on ikäeroa 11 vuotta: mies on 44 ja minä 33. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta. Tiesin heti, että mies on "se oikea", ja muutimme yhteen kahden viikon seurustelun jälkeen. Nyt meillä on 1-vuotias lapsi ja toinen haaveissa. Yritän olla surematta sitä faktaa, että mies todennäköisesti kuolee minua aiemmin. Tulevaisuudestahan ei voi tietää, ja toisaalta kaikki se, mitä meillä on tähän asti ollut, on niin paljon enemmän kuin olisin ikinä osannut toivoa.

Vanhempi mies pitää molemmat tyytyväisinä: huomaan joka aamu olevani yhä 15 vuotta äijää nuorempi, eli todellakin nainen parhaassa iässään ja hän herää jälleen huomattavasti itseään nuoremman naisen vierestä ja tuntee olonsa viriiliksi.;)

Näppärää!

Vanhempi mies pitää molemmat tyytyväisinä: huomaan joka aamu olevani yhä 15 vuotta äijää nuorempi, eli todellakin nainen parhaassa iässään ja hän herää jälleen huomattavasti itseään nuoremman naisen vierestä ja tuntee olonsa viriiliksi.;)

Näppärää!

Tää oli ihan paras tiivistys! :D
Mä oon tässä hiljattain tavanut miehen, joka on mua 7 vuotta vanhempi. Se ei nyt tunnukaan enää paljolta.

Itse 24, mies täyttää 32 eikä ikäeroa edes huomaa, ei me eikä kukaan muukaan!
Kukaan ei oo koskaan edes maininnut asiasta...

Mutta mä olenkin aina ollut aika pikkuvanha ja kokenut kovia nuorena, välillä tuntuukin että olen vanhempi kuin mies :D

Yhteistyössä