te joilla kaksi lasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tarkoitus se kolmaskin hommata, mutta nyt tuntuu, että jos ei se onnistukaan, niin ei harmita. Kaksikin on ihan hyvä. Nyt alkaa jo olla (lapset tosin vasta 2v ja 6kk mutta silti) helppoa, en jaksaisi vauva-aikaa enää, mutta kai sen kestää jos kolmannen saa. Jos ei saa, niin meneepä sitten vähän helpommin tää elämä.
 
Ei vielä ole ehtinyt harmittaa:) Meidän lapset on pieniä ja lyhyellä ikäerolla ollaan heidät saatu, niin että tässä on puuhaa riittänyt vähäksi aikaa:) Mutta haluisin kyllä enemmän, aina olen halunnut olla ison perheen äiti. Ikää on minulla 28 eli iän puolesta on vielä aikaa. Jos ei meille lisää lapsia suoda, niin siihen tietysti olen sitten tyytyväinen. On minulla jo kaksi kultahippusta :heart:
 
Meillä mies on tosiaan niin tyytyväinen tähän nykytilanteeseen että jotenkin epäilen että lämpiää enää kolmannelle. Mulle tää on tuskallista luopua ns. unelmastaan että olisi paljon lapsia. Hänen mielestää kahden kanssa kaikki on niin helppoa, auto, talo, yms tekijät ja tietty liikkuminen muutenkin. Onhan siinä tietty järkensä mutta ei se 3. varmasti menoa vaikeuttaisi ja kyllä tähän taloon viellä mahuttaisiin 3. lapsen jälkeen 150 neliötä on käytössä. Meitä oli 4 lasta ja 100neliötä eikä ollu edes paha.
 
Nyt on kaks lasta ja aika kaukaiselta ajatukselta tuntuu että tulis kolmas (kun kuopuskin on vielä vauva), mut se ajatus tekee melkeen kipeetä jos käviskin niin ettei enää sais lapsia, joten toivotaan että jossain vaiheessa vielä yks tulis :)

Muoks.. Välilä on niin kauhee vauvakuume että meinaa haljeta, sit taas välillä tuntuu että onneks en just nyt oo raskaana, kyllä naisen mieli onkin outo :whistle:
 
pampelsson: Sulls on sinänsä hyvä tilanne et kuiteskin sun mies vois viellä sen kolmannenkin tehdä, mutta et ootte tällä hetkellä tyytyväsiä kahteen, meillä mä tahon lissä ja mies ei ikinä
 
Ei harmita, meinaan ottaa kolmannen lapsen puheeksi parin vuoden kuluttua, nuorin täyttää kohta 2 ja isompi 6. Ja kuule meil oli kauheet taistelut tästä juniorista et huhhuhh.. ei meinannu ukko suostuu, kaks vuotta kinusin et yritetää toista ja sit se päivä tuli et mies sano et noh katotaa miten käy! :)
 

Similar threads

Yhteistyössä