N
n
Vieras
Meillä on tarkoitus se kolmaskin hommata, mutta nyt tuntuu, että jos ei se onnistukaan, niin ei harmita. Kaksikin on ihan hyvä. Nyt alkaa jo olla (lapset tosin vasta 2v ja 6kk mutta silti) helppoa, en jaksaisi vauva-aikaa enää, mutta kai sen kestää jos kolmannen saa. Jos ei saa, niin meneepä sitten vähän helpommin tää elämä.