Te joilla läppäri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole olkkarissa pöytää niin ei voi laittaa,työhuoneessa on atk-pöytä mut en halua olla makkarissa tämän kanssa..sylissä tämä on mullakin mut tämä on musta niin hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:
Meillä ei ole olkkarissa pöytää niin ei voi laittaa,työhuoneessa on atk-pöytä mut en halua olla makkarissa tämän kanssa..sylissä tämä on mullakin mut tämä on musta niin hankalaa.

Miä istun yleensä keittiön pöydän äärellä :) Tosin pöydän äärellä senkin takia kun ostin erillisen hiiren tähän kun inhoan läppärin omaa hiirtä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Gossip:

Miä istun yleensä keittiön pöydän äärellä :) Tosin pöydän äärellä senkin takia kun ostin erillisen hiiren tähän kun inhoan läppärin omaa hiirtä :kieh:

Sama homma keittiönpöydällä ja erillinen hiiri,läppärin oma :kieh: :headwall:

Jee eli kaikilla sama ongelma mä kun luulin että mä olen outo kun pidän tätä sylissä enkä keksi mitään paikkaa.kai tähänkin tottuu sitten..jalat ainakin on ihan kuumat kun sylissä on tämä.

Yhteistyössä