te joilla lasten ikäero todella pieni vuosi tai alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
eli onko joku tullut raskaaksi jo ennen kuin ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen on tulleet?
Meillä synnytysestä nyt 1,5kk ei ole menkkoja näkynyt eikä kuulunut, en imetä ja ollaan seksiä harrastettu ilman ehkäsyä.
Jälkitark. 3vk päästä jolloin pyydän pillerireseptin.
Eli kuinka yleistä on, että tullaan raskaaksi heti ekasta ovulaatiosta synnytyksen jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja M:
eli onko joku tullut raskaaksi jo ennen kuin ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen on tulleet?
Meillä synnytysestä nyt 1,5kk ei ole menkkoja näkynyt eikä kuulunut, en imetä ja ollaan seksiä harrastettu ilman ehkäsyä.
Jälkitark. 3vk päästä jolloin pyydän pillerireseptin.
Eli kuinka yleistä on, että tullaan raskaaksi heti ekasta ovulaatiosta synnytyksen jälkeen?

No eiköhän ihan yhtä todennäköistä kuin mistä tahansa ovulaatiosta myöhemminkin...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä tulin. Ja koska ei ollut oireita, eikä menkkoja , en edes tajunnut raskautta ennenkuin joskus viikolla 19... :D Ja lapsille tuli ikäeroa tasan vuosi.

Ounou. No, mulle ei voi käydä ihna noin, olen molemmissa raskauksissa ollut todella pahoinvoiva (tiputukseen asti). Mutta käviskin niin säästyis siltä pahalta ololta...

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä tulin. Ja koska ei ollut oireita, eikä menkkoja , en edes tajunnut raskautta ennenkuin joskus viikolla 19... :D Ja lapsille tuli ikäeroa tasan vuosi.

Ounou. No, mulle ei voi käydä ihna noin, olen molemmissa raskauksissa ollut todella pahoinvoiva (tiputukseen asti). Mutta käviskin niin säästyis siltä pahalta ololta...

Mullakin on ollut kaikenlaisia oireita, paljonkin, mutta viimeisimmän raskauden kohdalle ei sit ollutkaan. Tai en ainakaan tajunnut sitten, ehkä väsymystä, mutta sen laitoin tietty vauvan piikkiin... Eihän se sitä takaa, et joka raskaudessa olis samat oireet...