Te joilla mies reissutyössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhde takussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhde takussa

Vieras
miten pitkään on poissa kerralla ja milloin on kotona ja miten pitkään? miten te pärjäilette kun mies on poissa? entä miten teillä sujuu kun mies on sitten kotona?

Mies on ollut nyt 4kk viikot reissussa ja viikonloput kotona. Lapsella on kova ikävä, joten kiukuttelee ja kikkailee jatkuvasti ja näin minun hermoni ovat kireällä. Itsellänikin vaativa työ, joten melkoisen uupunut olen. Parisuhde kuitenkin kukoistaa, kuinka sitä ehtisikään kinastelemaan kun ei toista nää :)

Nyt voisi sanoa että lapsi tarvii isän ja äidin, tässä tapauksessa isää ei ole mailla halmeilla 85%. lapsen ajasta, olisi syytä miettiä onko vastuullinen vanhempi kun ei ole lapsen ympärillä päivittäin vaan viikonloppuisin, samaahan te olette toitottanut kun vanhemmat on viikonloppuisin juopottelemassa ja viikot kotona, niin uskomatonta kuin se onkin niin viikonloput karussa olevat vanhemmat viettää enemmän aikaa lapsensa kanssa kuin viikot poissa oleva.

mulla mies poissa ma-pe. tulee yleensä perjantai iltaisin. menee heti nukkumaan. lauantain viettää harrastusten parissa ja sunnuntait menee lasten kanssa. se on vissiin unohtanut että minäkin olen olemassa.

Meillä mies lähtee maanantaina aamuyöllä ja tulee torstai-iltana. Aikaisemmin oli poissa usean viikon kerralla, joten tämä tuntuu helpolta elämältä :)
Parisuhde voi hyvin ja mies viettää lasten kanssa paljon aikaa.

Sinulla "ajattelemisen aihetta", mieheni on viikosta neljä päivää poissa perheen luota ja ne jäljelle jäävät kolme päivää hän keskittyy täysin perheeseen ja lapsiin. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin ajattelet.
Ja harvoin taitavat "viikonloppuisin karussa olevat vanhemmat" viettää enempää aikaa lastensa kanssa, he kun normaalisti ovat arkisin töissä, eli saattavat viettää lastensa kanssa tunnin-pari työpäivän jälkeen.

meilläpä niin paskanen tilanne että ollaan oltu yhdessä jo 6v meillä on yhteinen lapsi. asutaan eri paikkakunnilla(miehel työ sielä). V-loput vietetään yhdessä.

miten pitkään on poissa kerralla ja milloin on kotona ja miten pitkään? miten te pärjäilette kun mies on poissa? entä miten teillä sujuu kun mies on sitten kotona?

2-60pv kerrallaan pois, kotona siinä jossain välissä muutaman pvn. Hyvin pärjätään, mies soittaa lähes joka pv. Hyvin sujuu myös kun mies on kotona, kunhan ei jää liian kauaksi aikaa asumaan. :) Mä tykkään olla lasten kanssa myös yksin.
Tässä ei ehdi tulemaan ankeata arkea, kun aina pitää toista odottaa ja haaveilla jälleen näkemisestä :D Tää kaikki on ollut näin ihan alusta asti, joten ei ole sopeutumisvaikeuksia ollut. Paitsi vauva-aikaan meinasi hermovaurio tulla, kun ei ollut ketään apuna. Tää on tällaista tasaisen epätasaista ja arvaamatonta aikataulua ja menoa. Meille sopii erinomaisesti. En taitais sopeutua 8-16 ja viikonloput vapaat-mieheen.

Kyllä miehen reissaaminen ärsyttää! Meillä lapset 3v ja 3kk. Pienemmän aikana mies ehtinyt jo 9 eri pituista ulkomaanreissua tehdä, matkustamisessa ei mitään rytmiä. Silloin mennään kun bisnes sanelee, mä sitten joustan. Kohta loppuu joustamiset, ei näitä yövalvomisia yksin jaksa.

Meillä mies tehnyt reissutöitä viimuiset 11v ja lapset kasvaneet tällaiseen elämään. Ikävä on tietysti kaikilla,mutta tietäävät että isi tulee to-pe ni se luo meillä sitä turvallisuutta. Välillä mies kyllä poissa sen 2vkkoa,mutta harvemmin.

Vkonloppusin mies kotona,puuhaa lasten kanssa ja tekee kotihommia siinä missä miekin ja tietysti niitä omakotitalon "miestenhommia" aina löytyy.
Mies todellakin sitten nauttii kotona olosta eikä vkonloppusin käy omilla menoilla...ja ite ihan sanonut ettei haluu olla kotoo pois silloin kun kotona on mahdollisuus olla.

Parisuhde on varmasti sitä samaa mitä kaikilla jotka olleet pitkään yhdessä...meillä tulee alkuvuodesta 16v täyteen...siis hyviä,erittäin hyviä seka huonoja aikoja.

Lapset on 14v,12v,9v ja 2,5v

nyt mulla mies ei ole reissutöissä, mutta ku lapet oli pienempiä, nuorimmat vielä vaipoissa mies OPISKELI toisella paikkkunnalla. kotiinhän tuli vain kuukauden välein , koska ei ollut araa kulkea joka viikonloppu bussilla, matkaa oli 500km ja bussivuorot kulkivat syrjäkyliä, niin matkaan sattoi mennä jopa 14 tuntia, ikävä kyllä.
Hyvin pärjättiin, silloin vian kun kaikkilapset oli yhtäaikaa vesirokossa tuntui että hypin seinille, mutta aikansa van sitäkin kesti.
kotona ollessaan mies kylä siten touhusi lasten kanssa.

Myöhemmin mies opiskelu uudelleen samassa paikassa , mutta silloin hänellä oli auto käytettävissä ja pääsi kotiin joa vikonloppu, kyllä vikon kuka vaan kestä ilman puolisoaan

2-60pv kerrallaan pois, kotona siinä jossain välissä muutaman pvn. Hyvin pärjätään, mies soittaa lähes joka pv. Hyvin sujuu myös kun mies on kotona, kunhan ei jää liian kauaksi aikaa asumaan. :) Mä tykkään olla lasten kanssa myös yksin.
Tässä ei ehdi tulemaan ankeata arkea, kun aina pitää toista odottaa ja haaveilla jälleen näkemisestä :D Tää kaikki on ollut näin ihan alusta asti, joten ei ole sopeutumisvaikeuksia ollut. Paitsi vauva-aikaan meinasi hermovaurio tulla, kun ei ollut ketään apuna. Tää on tällaista tasaisen epätasaista ja arvaamatonta aikataulua ja menoa. Meille sopii erinomaisesti. En taitais sopeutua 8-16 ja viikonloput vapaat-mieheen.

Hyvin saman tyyppistä täälläkin. Alusta alkaen samaa rutiinia ja arkea. Ei se sen kummempaa ole.

Yhteistyössä