Te joilla ollut alkuraskaudessa vuotoa mutta jatkunut normaalisti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaavimasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaavimasu

Jäsen
25.10.2004
607
0
16
Eli millaista teillä on vuoto ollut ja kauanko kestänyt ja missä vaiheessa??
Täällä malttamattomana odotan testien kolahtamista postiin että sais uudelleen testata mitä näyttää, kun vuotoa alkoi tulla pyyhittäessä testin teko päivänä ja siitä seuraavana päivänä olis pitänyt menkkojen suunnilleen alkaa...
Vuoto on oudon vähäistä verraten siihen että sanottiin että keskenmenon jälkeen ekat menkat olis runsaammat..
Minun kk vuotoni on yleensä aika runsasta ja tämä ei kyllä ole siihen verraten mitään..
Aika "puhdasta" vuotoa jotenkin on eikä kipujakaan ole edes niitä menkka jomotuksia...
Mietinkin nyt että voiko tämä olla ns kemiallinen vai onko vain ns. vale menkat..
Jos teillä on siis ollut minkäänlaista vuotoa raskauden alussa ja raskaus silti jatkunut normaalisti niin kertokaa pliis ja helpottakaa hullun oloa :D

mulla alko tuhrut melkein het plussan jälkeen, kesti pari viikkoo. viikon tauko ja viel jokunen päivä tuli vaan paperiin.kävin 5+4 ultras,näky vaan ruskuaispussi. uudestaan 7+4 näkyi sitte toukka ja syke
mulla siis ei housuun tullu kertaakaan, se oli vaan paperissa vessakäynnin yhteydessä ja kipuja ei ollenkaan.
ja vuoto johtui kiinnittymisestä!!!
nyt siis viikkoja 14+1

Mulla oli plussan jälkeen vuotoa eka kerran rv6. Sitä sitten jatkui erinäisenä tuhruna 11 viikolle, jolloin vuotoa oli enemmänkin. Sit 14+3 todettiin, että istukan reuna on vähän repsahtanu irti, kun vuosin ihan järjettömästi. Sitä vuotoo tuli isoina hyytyminä ja kirkasta verta tolkuttomasti lisäksi. Silloin vain odoteltiin milloin pikkuinen tulee ulos, mutta ei tullutkaan. Raskaus jatkui ja 20 viikkon mennessä kaikki, olematon ruskea tuhrukin oli jo loppu. Nyt menossa 30+1 ja koossa edelleen.

Yhteistyössä