Te joilla ollut virtsatieinfektion yhteydessä selkäkipua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Missä johtaa selkää se kipu tuntuu, jos virtsetieinfektion yhteydessä on ollut selkäkipua? Onko kipu kovaa vai lievää? Itsellä lievä epäily virtsatieinfektiosta (ei ole ennen ollut) ja nyt alaselkä ihan tuosta ristiselän kohdalta on sellainen kihelmöivä/puutunut. Ei se pahalta tunnu, mutta mietin nyt, miltä se virtsatieinfektion yhteydessä oleva selkäkipu tuntuu?

[QUOTE="vieras";24554647]Missä johtaa selkää se kipu tuntuu, jos virtsetieinfektion yhteydessä on ollut selkäkipua? Onko kipu kovaa vai lievää? Itsellä lievä epäily virtsatieinfektiosta (ei ole ennen ollut) ja nyt alaselkä ihan tuosta ristiselän kohdalta on sellainen kihelmöivä/puutunut. Ei se pahalta tunnu, mutta mietin nyt, miltä se virtsatieinfektion yhteydessä oleva selkäkipu tuntuu?[/QUOTE]

Taitaapi tulehus hiipiä jo munuaisiisi

Mulla on ollut alaselässä kipua, mutta on ollut jopa munuaisissa asti, siis vyötärön ylä ja alapuolella eikä silti oo ikinä ollut munuaistulehdusta. En oo sitä mieltä että menee helposti munuaisiin, koska mulla ei oo ainakaan ikinä mennyt vaikka on ollut tulehduksia vaikka kuinka pitkään. Se kipu ilmeisesti jotenkin heijastuu munuaisiin asti

Mulla oli kipua selän alaosassa, kun tulehdus oli iskenyt munuaisiin. Joo, tiedän missä munuaiset sijaitsevat, mutta kipu oli tosiaan alempana. Jossain vaiheessa kun tauti oli paranemaan päin tuntui kipua myös munuaisten kohdalla.

Olin kyllä tuolloin niin kipeä, ettei tosikaan. Synnyttäminen on lastenleikkiä munuaistulehduksen rinnalla. En voinut seistä, en kävellä, en istua, makasin vain kippurassa lattialla tuskasta huutaen.

Normaalissa virtsatietulehduksessa mulla ei ole selkäkipuja ollut.

Mullekin on sanonu lääkäri tuosta että sitten kun on tulehdus munuaisissa niin on niin kipeä ettei mikään kipu voi olla pahempaa, ei siis voi jäädä huomaamatta munuaistulehdus

Kun minulla se alkoi tuntua selässä, oli tulehdus jo munuaisissa. Se kipu tuntui vain kun kuume oli korkealla ja se kipu mahassa ja selässä oli niin kova, etten meinannu saada kylkeä käännettyä. Sillon oli rv 36.

Yhteistyössä