Te, joilla on huonot sisarsuhteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilja"

Vieras
Mistä sai alkunsa?
Minulla on itselläni huonot välit sisareen, ollut siitä teini-iästä lähtien.
Onhan se ihan normaalia, toinen yrittää aina olla toista parempi kaikessa, mutta sekin asia paisui yli äyräiden ja näyttää jatkuvan vielä aikuisiälläkin..
Saan kuulla aivan joka asiasta, vaikka voittaisin lotossa ja ostaisin sillä mielekkään kodin, siitäkin saa kuulla että olen tyhmä.
Viime joulu oli yhtä helvettiä, kirjaimellisesti pysyin sisaresta kaukana toisessa huoneessa itkien. Sisko nälvi että minulta on turha pyytää apua missää, en osaa ja olen tyhmä. Katsoi naamaani ja sanoi että olempas oudon näkönen. Viimejuhannuksesta puhumattakaan, kuulemma pilasin kaiken laulamalla muiden mukana lauluja.
Minulla on 2 muuta sisarta ja olen aina ollut ehkä se "syrjityin" ja helpon pilkan kohde, mistä lie johtunee.. Muut sisaret menevät helposti mukaan pilkkaamiseen. Olen yrittänyt puhua siskoni kanssa siitä, että hän loukkaa minua hyvinkin usein. Kaikki hän kuittaa sanomalla jotain olematonta, "ei pidä ottaa kirjaimellisesti" tms.. Ja kyllä, olemme kaikki aikuisia, ei mitään teinejä enää.
Mitä hittoa teen, ei jaksaisi enää yhtäkään juhannusta/joulua pilata. Juhannus pitää varmaan viettää jossain muualla kun mökillä tai ylipäätään missä on siskoni..

Onko teillä ollut vastaavaa? :( hirveetä tää on..

Yhteistyössä