Te joilla on kuorsaava mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä silence suihke toimi viikkoa, sit lakkas tehot. Korvatulpista ei mulle apua, herään silti. Kun nukun miehen kanssa, herään valehtelematta 8 h aikana noin 30 kertaa. Olen aivan puhki sellaisen yön jälkeen.

Ainoa ratkaisu on eri huoneissa nukkuminen. Mitä ollaan nyt tehty, koska muuten ei jaksa.

Samassa veneessä täälläkin, mä en edes pysty nukahtamaan enään mieheni viereen kun jo ennakolta pelkään koska kuorsaus alkaa. Sopu säilyny tällä keinolla jo vuosia...

Kyllä siinä muutaman tunnin kuunnelleena rupee jo pohtiin kaikenlaista...meillä niin äänekästä että kuuluu toiseenkin huoneeseen, pahimmillaan meen sohvalle ja laitan kuulokkeista musaa kuulumaan jotta peittyy se möly....

Alkuperäinen kirjoittaja asdfasdf:
Mä en kyllä ymmärrä tuota tökkimistä ja potkimista alkuunkaan. Pitäähän sen miehenkin nukkua kun menee aamulla töihin. Meillä mies kuorsaa vatsallaankin! Ja minua häiritsee miehen kuorsaus vain jos olen itse virkeä tai meillä on avioliitossa huonoja hetkiä. Mutta kun rakkaus jyllää ja itse olen väsynyt en piittaa pätkääkään miehen kuorsauksesta.

Meillä mies itse käskee tökkimään et lopettaa.

Meillä kyllä auttoi se silence mutta mies ei halua sitä käyttää kun on kuulemma niin pahan makuista. Korvatulppia en viitsi laittaa kun vauva nukkuu vieressä. Yöt on tosi katkonaisia kun vauvakin nukkuu huonosti. Vuorotellen herättää mies kuorsauksella ja vauva nälällään, tai muuten vaan. Jos esikoinen nukkuu myös vieressä niin sitten ne yöt vasta hulinaa onkin. Ja meillä nukkuu myös useampi kuorsaava koira sängyssä. Apuaaa... nyt mä vasta tajusin itekin kun kirjotin tätä, miten katkonaisia mun yöt herkkäunisena ihmisenä on. Ei oo ihme että väsyttää aina. =/

Googlasin just uniapnean ja taitaa ainakin meillä mies taitaa sitä sairastaa. Lopettaisi röökin polton ja kävis tutkimuksissa niin voitas taas nukkua samas sängyssä...

Tiedän sukulaismiehen joka kuorsasi niin että ikkunalasit helisivät (ja ihan oikeasti) Olin pieni lapsi niin koko meidän perhe istui keittiössä hereillä ja kuunneltiin kun sukulaismies kuorsasi. KUkaan hänen perheestään ei reagoinut mitenkään vaan kaikki nukkuivat sikeästi. He kai olivat oppineet siihen =) Kai siihen kuorsaukseenkin voi oppia

Mä en oppinu mieheni kuorsaukseen. Nukuttiin 4 v samassa huoneessa ja heräsin 30 kertaa yön aikana. Tökkäsy auttoi pariksi minsaksi. mies hoikka. ainut mikä auttoi oli mennä nukkuu eri huoneeseen - ihanaan hiljaisuuteen. 4 vuotta katkonaista unta, aika karseaa.

Alkuperäinen kirjoittaja toiveikas:
Googlasin just uniapnean ja taitaa ainakin meillä mies taitaa sitä sairastaa. Lopettaisi röökin polton ja kävis tutkimuksissa niin voitas taas nukkua samas sängyssä...

Työterveyslääkärille tai terveyskeskukseen vaan valittamaan asiasta. Saa lähetteen tutkimuksiin.

Onneks oon niin sikeä uninen etten herää miehen kuorsaukseen. Ongelma on vaan siinä että pitää päästä nukkumaan ennen sitä, sillä jos se nukahtaa ennen mua en saa nukahdettua kun kuorsaus raikaa korvan juuressa :/

Mun äijä on alipainoinen ja kuorsaa kuin merimies!

En oo kokeillu mitään apteekista saatavia tököttejä koska mun oma keino on hyväksi havaittu... työnnän ukon alas sängystä, herää ja on taas loppu yön hiljaa tai menee sohvalle! ;)

Yhteistyössä