Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:koitan linkittää lisää kuvia jos se aijaa suostuis pelittään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä oon alkanut haaveilee veneestä mökin sijaan kun ei kuitenkaa tulis talvella niin käytyä ja en oo yhtään sellainen puutarha ihminen.olis kamalaa jos pitäis hoitaa jotain muutakin kuin tätä taloa.
mutta kyllä mökillä ihana on olla
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:]
Upea, varmaan melkoinen rauhan tyyssija =)
Alkuperäinen kirjoittaja Christina:No meillon vasta työn alla mökki....Hirsitoimitus tilattiin, nyt on katossa pellit jo paikoillaan ja lattiaa aletaan laittamaan viikonloppuna. Aika pieni ja vaatimaton mökki tulee, ei mitään luksusta halutakkaan. Tupa+keittokomero, koko mökin kattava "yläkerta" jonne tulee makuutilat, ja terassilta erillinen ovi menee pukutilaan ja saunaan. Isot terassit tulee ylös ja alas, joten laajennusvaraa on sit joskus jos tarvii
Mun mielestä ihana projekti, kun ei tarvi kiireellä tehä. Me saatiin tontti vuokrattua mun isältä hintaan 10e vuosi![]()
Ei oo ihan rannassa, rantaan n.200m. Mäen nyppylän päällä. Notskipaikka on jo väsätty, ja koira-aitaus...kaikkea muuta pientä ja ihanaa tehään sitten vuosien mittaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:]
Upea, varmaan melkoinen rauhan tyyssija =)
Omassa saaressa on aika rauhallista. Siis jos lapset ja koirat ei ole mukana!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei mekään mitään luksusta haluta, kunhan meidän perhe mahtuis, se riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Ei mekään mitään luksusta haluta, kunhan meidän perhe mahtuis, se riittää![]()
Sä oot ihana:heart:
"kunhan meidän perhe mahtuis, se riittää"