te joilla on paljon ulkona liikkuva mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis oikeesti ulkona,ei missään baareissa liikkuva :D
niin millanen ulkoiluasu miehellä on? mietin omalle miehelle tuota hobby hallin reimatec pukua,olis tarjouksessa 159 ja tiedän että on hyvä kun itselläni on samanmerkkinen...

mutta millasia muita,hyviä ja kestäviä vaihtoehtoja olisi? mistä teidän miehet on pitäny? vettä ja tuulta täytyy pitää...

Cross-merkkinen softshell takki ja siihen ulkoiluhousut löytyy mun mieheltä. Plus sitten erilaisia ulkoiluvaatteita pyöräilyä varten.. Mutta siis noi on ihan "tavallista"ulkoilua varten..

*muoks* niin, on hänelle myös Peak-merkkinen takki ja housut ja ne on ollut ainakin tosi hyvät! Tota toista pukua ei ole paljon vielä ehtinyt käytössä testaamaan.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anteeks, mä en mahda nyt ittelleni mitään.. Kyl se Reima on varmaan ukollekin ihan hyvä kun ei kastu, voi loiskia sit kunnolla. Mutta ehkä kandee ostaa toinen halvempi puku jota pitää ihan pystymettässä, ettei se kallis Reima mene rikki ;) :whistle:

Ja tää oli siis ihan vaan leukailua, oikeesti varmaaan hyvä sellanen, itekin tarttisin jos ois varaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Cross-merkkinen softshell takki ja siihen ulkoiluhousut löytyy mun mieheltä. Plus sitten erilaisia ulkoiluvaatteita pyöräilyä varten.. Mutta siis noi on ihan "tavallista"ulkoilua varten..

mitä hintaluokkaa tämä tämmönen merkki on? en oo tainnu merkistä kuullakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:

mitä hintaluokkaa tämä tämmönen merkki on? en oo tainnu merkistä kuullakaan...

Eipä muuten oo hajuakaan.. sorke.. ehkä hakemalla löytyis.. Ei ollu mullekaan tuttu merkki, mies hankki viime noi loppu keväästä.. :/

Miehen ehdoton suosikki ulkoiluun on tuommoinen oikea maastopuku. Sen puvun housut on olleet käytössä 9 vuotta ja runsaassa käytössä. Ja siitä huolimatta vielä ihan hyvä kuntoiset. Mies kyllä liikkuukin metsässä, että siksi kai tuo maastopuku on hänen suosikkinsa!

Yhteistyössä