Te joilla on pieniä lapsia ja/tai vauva, paljonko miehenne harrastaa viikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtelevasti 1-3 krt viikossa =)
Tuo on mulle ihan ok,mutta jos joka illalle ois jotain niin ilmasen mielipiteeni aika kuuluvasti :ashamed:
Vastaavasti mies kattoo tyttöä (11,5kk) mukisematta jos mulla on jotain.

Meillä ei vielä vauvaa mutta vuodenvaihteen jälkeen on. Mies käy treeneissä 4 kertaa viikossa ja ajallisesti kertaan menee ehkä noin 1,5 tuntia, pikkasen päällekin.

Itse joudun hetkeksi (vastasytntyneen kanssa) pitämään omista treeneistäni tauon, mutta kunhan 2 kk on vauvan kanssa arkea vietetty, niin uskon ja toivon taas pääseväni treenien makuun ja itse vietän treeneissäni 3 iltaa viikossa, mutta ajallisesti menee noin 2,5 tuntia kerralla, eli isäntää enempi.

Mies käy juoksulenkillä noin 3 kertaa viikossa mut monesti lähtee vasta ku esikoinen nukkumassa tai muuten rauhallinen hetki ennen nukkumaan menoa. Muuten ei omia juttuja harrasta juurikaan.. Työmatkat tietty on asia erikseen, nyt tulevalla viikollaki lähtee pariksi yöksi ja minä jään lasten kanssa kolmisin. Ollaan tilanteeseen molemmat tyytyväisiä, jos haluais harrastaa enemmän soisin sen ilon hänelle tietenkin, mutta tällä hetkellä ku lapset on pieniä ei miestäkään kiinnosta sitoutua harrastuksiin, juoksulenkit on just sopiva harrastus ku ei ole tiettyyn aikaan ja paikkaan sidottuja.

Ollaan sovittu, että 2 kertaa viikossa saa molemmat mennä omaan harrastukseen. Vähempi on liian vähän ja enempää ei viitti ku jäis sitten niin vähän koko perheen yhteistä aikaa.

2-4 kertaa viikossa (välillä useammin) kolmisen tuntia kerralla käy reeneissä.

Mä harrastan käsitöitä ja saan tehdä niitä ihanmillonhaluan :kieh: Kiva olis joksus tehä niitä ihan Rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Meillä ei vielä vauvaa mutta vuodenvaihteen jälkeen on. Mies käy treeneissä 4 kertaa viikossa ja ajallisesti kertaan menee ehkä noin 1,5 tuntia, pikkasen päällekin.

Itse joudun hetkeksi (vastasytntyneen kanssa) pitämään omista treeneistäni tauon, mutta kunhan 2 kk on vauvan kanssa arkea vietetty, niin uskon ja toivon taas pääseväni treenien makuun ja itse vietän treeneissäni 3 iltaa viikossa, mutta ajallisesti menee noin 2,5 tuntia kerralla, eli isäntää enempi.

Saanko kysyä mitä harrastat? Ei ole pakko kertoa. :)

Minusta on vain hyvä, että mies urheilee/tekee omia juttuja. Pysyy hyväkuntoisena (ja krhm hyvännäköisenä :whistle: ). Onhan se psyykkisestikin hyvä.

eipä ehdi mitään harrastamaan kun on töissä n.14 tuntia päivässä...eikä ole vapaapäiviä tms. :|
oma bisnes ja turisti-sesonki käynnissä. näin puolet vuodesta,talvikuukausina sitten ''laiskotellaan''!! :)
niin,ja en mäkään mitään ehdi tai voi harrastaa,kun on 3 pientä eikä hoitoapua lähellä.

Meillä mies "harrastelee" lähinnä kotosalla. Rakennusprojektit on vielä kesken tai sitten auttelee isäänsä maatilan hommeleissa. Missään varsinaisissa harrastuksissa ei säännöllisesti käy. Hirvijahtia mies jo kovasti odottelee.

Minä itse käyn kerran viikossa jumpalla ja aikaa menee reilu tunti.

Yhteistyössä