Te joilla on pojasta ultraäänikuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lk

Vieras
Ni näkyykö ihan selvästi pippeli? Kävin äskettäin yksityisellä rv 29 ja lääkäri sanoi, että poika on, mutta pippeliä ei oikein näkynyt vaan ainoastaan kivekset ja niistä sain kuvankin. Rakenneultrassa viikolla 20 näkyi pippeli ainakin kätilön mukaan, mutta nyt siis vain nuo kivekset. Minun silmiini voisi olla turvonneet häpyhuuletkin. Kuvakulma oli myös hassu kun ei jalkoja näkynyt ollenkaan. Molemmat on ihan yhtä tervetulleita, siitä ei ole kyse. Ollaan vaan ehditty hankkimaan jo enemmän poikamaisia vaatteita tuon rakenneultran jälkeen. Nytkin siis lääkäri pojaksi sanoi mutta jotenkin epäilyttää. Liittäisin kuvan tänne, mutta tässä uudessa koneessa ei ole tuon kameran latausohjelmaa vielä, eikä ole skanneriakaan. Netissä olevissa kuvissa näkyy kyllä kaikissa ihan pippeli jollain tavalla kun niitä katselin.

No selviäähän tuo sitten n. 2 kuukauden kuluttua, mutta ajattelin vaan kysyä jos joku muukin on saanut vain palleista kuvan ja pojaksi sanottu.

Minä en nähnyt mitään...lääkäri näki kyllä, muutamassakin ultrassa, ja näytti mullekin. Nyökyttelin ja sanoin joo, vaikka näin oikeasti vaan epämääräistä harmaata söhröä :snotty:

Luottaisin lääkäriin. Mun kohdalla ainakin molempien lasten sukupuoli on ultrassa oikein sanottu.

esikoinen ei koskaan näyttänyt pippeliään, vaikka ultrassa kävin ainakin 10 kertaa. Pallinsa näytti kyllä selkeästi. Kakkosella pili viuhahteli joka kuvassa:)

Yhteistyössä