Te, joilla on SEKÄ tyttö(jä) että poika(ia) !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mitään eroa raskauksissa - kummassakin laihduin (siis vatsa kasvoi, mutta paino putosi vain, vaikka normipainosta lähdettiin), kummassakin voin pahoin 3 tunnin välein alusta loppuun, kumpikin raskauksista oli ongelmainen siis useammassakin suhteessa. Minä ja äärihormonilatingit emme tule oikein juttuun.

No mun raskaudet oli aivan erilaiset. Kun odotin poikaa, turposin kauheesti, ja mieli teki syödä kaikkea rasvaisia grilliruokia. Kuvottava olo oli. Kun odotn tyttöä, mikään ei maistunut eikä meinannut pysyä sisällä, oksensin varmaan puoleen väliin raskautta ja närästi. Olin aivan varma, että tulee tyttö, kun toka raskaus oli NIIN erilainen.

Esikoistyttöä odottaessa en tuntenut yhtäkään supistusta ennen käynnistystä.
Kuopuspoikaa odottaessa ennakoivia supistuksia tuli monta kuukautta ihan ahdistukseen asti.
Ei muuta eroa, eikä tuokaan varmaan tuosta sukupuolesta tosiaan johtunut.

on. Kumpikin aivan erilainen. Söinkin eri tavalla (tytöllä himotti hedelmät, salaatit ja pojalla kaikki rasvainen ja suklaa ) Poikamaha oli kaunis, pieni pallo. Tyttömaha oli valtava ja levisi takapuolesta asti. Tytön kanssa närästi ja veti suonta jatkuvasti, pojan kanssa ei jne jne.

oli niin erilaiset raskaudet, että päättelin jo aika aikaisin, että toinen tulokas on tyttö

Meillä eka poika, toka tyttö ja eroja löytyy, johtuivat sitten lasten sukupuolesta tai muusta. Molemmista pahoinvointia, mutta pojan kanssa lievempää ja loppui kokonaan rv16-17 tienoilla-tytön kanssa pahoinvointia ja yökkäilyä 24/7 melko pahana rv30 asti ja senkin jälkeen ajoittaista pahoinvointia raskauden loppuun asti. Sykkeet pojalla oli koko raskauden ajan matalammat kuin tytöllä, hormoniviiva tuli pojasta napaan asti ja tytöstä reilusti navan yläpuolelle. Lisäksi iho kukki poikaa odotettaessa kiitettävästi, tytön kanssa ei niinkään.

kaikissa raskauksissa yhtä kova pahoinvointi, pojilla ns. maksaviiva mahassa yltänyt yli navan (tääkin pitäisi olla vain vanha uskomus, mutta näin mulla oli) .. poikamahat olleet jättikokoisia, eteenpäin työntyviä, tosin poikavauvatkin olleet isompia kuin tyttövauvat, johtunee siis tästä vauvojen kokoeroista, tuo mahan mallin ero.

Eka raskaus: rajua oksentelua lähes koko 9 kk ajan, finnejä, rasvaiset hiukset, maha levisi sivulle päin. Tyttö.

Toka raskaus: pientä kuvotusta ihan alkuraskaudessa, ei iho-ongelmia eikä hiusten rasvoittumista, maha kasvoi suoraan eteenpäin. Poika.

Eli kaksi täysin erilaista raskautta, kaksi eri sukupuolta olevaa lasta.

Neljä poikaa ja tytär, samanmoisia oli raskaudet. Ei pahoinvointia, paino nousi 4-6kg. Tosin tältä viimeiseltä pojalta maha oli niin pieni ettei kukaan talviaikana huomannut raskauttani. Ihmettelivät kenen vauvaa työntelen.

Tyttöä odottaessa etoi - poikaa odotellessa ei laisinkaan. Vatsat olivat ihan samanmalliset. POikaa odottaessa teki mieli koko ajan kaikkea tomaattiin liittyvää tuoretta tomaattia, tomaattikeittoa, ketsuppia kaikkeen jne. Tyttöä odottaessa tuli naposteltua makeaa muttei intohimoisesti (kuten toi tomaattihimo).

Maha oli täsmälleen samanlainen molemmista, mutta tyttöä odottaessa oli kova pahoinvointi ja vielä loppuraskauden pahoinvointi, oksensin viimeiset 6viikkoa. Pojan odotusaikana minulle tuli paha olo vain vaaleanpunaisesta väristä! Oikeasti!

Yhteistyössä