Te joilla on tai on ollut seksisuhde? Kuinka usein tapasitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suhteileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suhteileva

Vieras
Kun tapasitte niin oliko se vain pano, kiitos ja hei? Että aikaa ei muuten vietetty yhdessä? Vai miten?

Itse olen nyt viikon verran tavannut erästä mies seksin merkeissä ja olemme nähneet joka päivä ja harrastaneet seksiä. Olen ollut miehen luona kolme kertaa yötä. Jos menen aamulla miehen luo, niin saatamme ensin nukkua hetken aikaa ja sitten vasta harrastamme seksiä. Me myös juttelemme ja vain olemme. Juttu tuskin pysyy kauaa salaisena koska jo 7 ihmistä tietää asiasta.

Tällainen on mulle uutta joten siksi kyselen muiden kokemuksia. :D

Olen ollut yhdelle miehelle kohta 2,5 vuotta lähinnä aamuyön pikkutuntien hairahduspano. Alussa nähtiin muutenkin muutama kerta ja sen jälkeen häntä on kiinnostanut vaan lähinnä kiitos ja hei juttu. Joskus on nähty pari kertaa kuussa, joskus muutaman kuukauden välein. Ei ole ollut mikään salainen juttu, mutta eipä me olla muissa merkeissä nähty ja luulen, ettei se edes moikkaisi minua jos kävelisin vastaan keskellä päivää.

Siis sen verran kiitos ja hei pituinen juttu, että on tullut yöksi ja panemisen, nukkumisen ja halailun kanssa on ollut kylässä johonkin puoleen päivään asti..

Miulla on ollu pari seksisuhdetta, toisen kanssa vaan pantiin, ei vietetty aikaa yhdessä, eikä tunteita ollut. Tavattiin n 1-4 kertaa viikko.

Toisen kanssa seksisuhde alkoi yhestä yöstä, jatkui myös ystävyytenä, eli tavattiin muutenkin kuin seksin merkeissä. Tavattiin ensin 1-4 kertaa viikko, sitten lähes joka päivä ja oltiin yötkin yhessä. Seksisuhde siis syventyi ystävyydeksi ja rakkaudeksi. Heinäkuussa oli kuudes hääpäivä ja yhteensä yhessä n 8 vuotta.

Olen ollut yhdelle miehelle kohta 2,5 vuotta lähinnä aamuyön pikkutuntien hairahduspano. Alussa nähtiin muutenkin muutama kerta ja sen jälkeen häntä on kiinnostanut vaan lähinnä kiitos ja hei juttu. Joskus on nähty pari kertaa kuussa, joskus muutaman kuukauden välein. Ei ole ollut mikään salainen juttu, mutta eipä me olla muissa merkeissä nähty ja luulen, ettei se edes moikkaisi minua jos kävelisin vastaan keskellä päivää.

Mies kyllä tervehtii mua ja tunnetaan toisemme entuudestaan jollakin tavalla.

Ollaan tekemisissä muutenkin, päivittäin soitellaan ja viestitellään.Tavataan vaihtelevasti, joskus päivittäin, joskus menee parikin kk välissä. Aina ollaan kuitenkin enemmän kuin veto, kiitti moi yhdessä.

[QUOTE="noo";24518574]kohta 9v suhde takana. Vaan 1 yö oltu yhdessä. Seksiä 1-2 kertaa viikossa ja silloin puhetta ja leikinlaskua. Mulle hyvä näin.[/QUOTE]

En mä noin pitkään jaksaisi pelkkää seksisuhdetta. Mä haluan parisuhteen jossakin vaiheessa ja kun sellaisen toivottavasti löydän niin seksisuhde tuohon mieheen saa jäädä.

ei millään pahalla, mutta ei kuulosta siltä, että mies kunnioittaisi sua tai olisit kovin halukkaasti mukana. siis tarkoitan, että menet miehen pillin mukaan..?

no joo, tuollaiseen en koskaan lähtis. kyllä se itse on päätettävä mitä haluaa ja molemmat menevät toistensa pillien mukaan.

[QUOTE="a p";24518802]En mä noin pitkään jaksaisi pelkkää seksisuhdetta. Mä haluan parisuhteen jossakin vaiheessa ja kun sellaisen toivottavasti löydän niin seksisuhde tuohon mieheen saa jäädä.[/QUOTE]

Ei kait meilläkään tarkoitus ole ollut näin pitkään jatkaa. Mutta sopii hyvin molemmille. Mä en uutta miestä itselleni ota, ennen kuin nuoriso on poissa kotoota. Ei ole ollut siis aikaa eikä enegriaa aloittaa vakavaa suhdetta, enkä teinien myrskyihin koe järkeväksi tuodakaan. Joten tämä sopii, saan mitä olen vailla, helposti, turvallisesti, tiedän mitä saan.

Samoin " noo":n kanssa. Vuosikausia ollut pitempiä ja lyhyempiä seksisuhteita, osan kanssa kavereita ja jutellaan muutenkin.
Varmaan moikkaavat ja juttelevat vastaan tullessa. Nää vain jotenkin jäänyt tutuiksi. En halua ihan yhden yön panoja kapakasta.
Viimeinen murkku vielä kotona, katsotaan sitten tilannetta uudelleen, kun kuopuskin kotoa muuttaa, sopivasti pian sitten pääsenkin jo eläkkeelle, niin suhteellekin aikaa.

[QUOTE="noo";24519277]Ei kait meilläkään tarkoitus ole ollut näin pitkään jatkaa. Mutta sopii hyvin molemmille. Mä en uutta miestä itselleni ota, ennen kuin nuoriso on poissa kotoota. Ei ole ollut siis aikaa eikä enegriaa aloittaa vakavaa suhdetta, enkä teinien myrskyihin koe järkeväksi tuodakaan. Joten tämä sopii, saan mitä olen vailla, helposti, turvallisesti, tiedän mitä saan.[/QUOTE]

Itse haluan parisuhteen ja lisää lapsia joten en voi odottaa lapsen teini-ikään asti. Enkä haluakaan odottaa.

Nyt on kuitenkin tämän aika koska en halua sinkkuna olla ilman seksiä.

Tottahan sinä ap saat tehdä kuten haluat. Eli vaihtaa hoidon vakisuhteeseen.
Minulla tilanne on kerrotunlainen, kuten nimimerkillä "aikansa kutakin" ja meille tämä on paras tapa. Minä en myöskään ole milloinkaan tykännyt yhden yön jutuista, eivät ole mun juttu. Lapsia ei tässä iäsä enää.
Ja olenhan mä aika ylpeä, että tuolla 50-80 x vuodessa tahdilla kiihkoa riittää vielä näin vuosienkin päästä ja seksi senkun on parntunut. ;)

[QUOTE="noo";24519727]
Ja olenhan mä aika ylpeä, että tuolla 50-80 x vuodessa tahdilla kiihkoa riittää vielä näin vuosienkin päästä ja seksi senkun on parntunut. ;)[/QUOTE]

Pitääköhän tässä hidastaa tahtia, että tule makeaa mahan täydeltä. :D

[QUOTE="a p";24519867]Pitääköhän tässä hidastaa tahtia, että tule makeaa mahan täydeltä. :D[/QUOTE]

Älä nyt vielä, mutta jos tuohonkin määrään päädyt vielä vuosien päästä, edes vakisuhteessa, niin voit hymyillä...

Itselläni oli useampi seksisuhde tuossa sinkkuaikoina.
Yhden kanssa tapasimme baarissa ja lähdin hänen mukaansa. Sen jälkeen tapasimme vain seksin merkeissä useita kertoja, silloin kun halutti :D Ehkä kerran viikossa. Mutta sen jälkeen miehellä alkoi tulla tunteita mua kohtaan ja juttu piti lopettaa. Itse en halunnut mitään vakavampaa silloin.

Toisen kanssa nähtiin myös ehkä kerran-kaksi viikkoon. Menin aina hänen luokseen. Jompi kumpi ehdotti ja se oli menoa se ;) Lopetin sitten itse sen, ei tuntunut enää hyvältä.

Muutama muukin seksisuhde ollut. Enää en haluaisi pelkkää seksisuhdetta, jotain muutakin pitää olla.

[QUOTE="noo";24519915]Älä nyt vielä, mutta jos tuohonkin määrään päädyt vielä vuosien päästä, edes vakisuhteessa, niin voit hymyillä...[/QUOTE]

Olen tässä nyt 8 päivän aikana saanut joka päivä ja yhtenä päivänä kahdesti eli taitaa olla nyt alkuinnostusta. :D 50-80 kertaa vuodessa olisi kyllä liian vähän parisuhteessa.

Alkuinnostustapa hyvinkin. En mäkään tohon määrään laskenut, että yhdellä tapaamisella voi olla useampikin kerta..
Mutta väitän, että tälläkin palstalla on monta, joilla 1x viikossa parisuhteessa on jo usein, eli 1-2 kk / on monelle tavallista ja silloinkaan ei välttämättä ole kiihkoa siinä seksissä vaan velvollisuus seksiä. Niin se voipi mennä. Muttei kaikilla kuitenkaan. Mutta minä ja hoitoni ollaan kumpikin sitä mieltä, ettei parisuhteessa ( kumpikin sellaisessakin elänyt) ole seksi pysynyt yhtä kiihittavana ja virkeänä alun jälkeen, kun meillä nyt.

Voi ei. Päätin tänään, että ne laita miehelle mitään viestiä tänään, mutta nyt tekisi mieli laittaa kaipaako seuraa. :D Ja siis viimeksi eilen aamulla tavattu. Olisiko parempi vain kärvistellä ja olla laittamatta viestiä?

Yhteistyössä