Te, joilla on vain yhtä sukupuolta olevia lapsia? Oletteko kateellisia niille, joilla on molempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kateellinen vaikka mielelläni molempia sukupuolia haluaisinkin. En vaan jaksa käyttää aikaani niin turhaan tunteeseen kuin kateuteen. Läheisiltä ihmisiltä löytyy paljon sellaisia asioita joita mielelläni haluaisin kuten kivemmat työpaikat, paremmat palkat, hienomman autot, upeammat asunnot, ihanat lemmikit jne. Varmaan jokaislela vastaantulevalla ihmiselllä on jokin sellainen asia tai taito minkä mielelläni ottaisin itsellenikin. Jatkuvastihan sitä siasi kulkea kateudesta vihreänä jos noita kävisi miettimään.

Olen kuitenkin onnellinen nykyisessä elämässäni, minulla on ihana mies, ihan kiva työ, viihtyisä koti, maailman ihanimmat lapset, hyvät ystävät ja mahtava suku. Tyhmäähän tässä olisi enää muita käydä kadehtimaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli ihan vaan mieleen tässä, kun meidän neljäs lapsi syntyi, tyttö, niin eipä tullut mitään onnitteluja yhdeltä tutulta, jolla oli vain poikia.
Sitä ennen kyseli jatkuvasti, että joko on vauva syntynyt jne. mutta sitten kun laitoin viestin, että tyttö tuli, niin eipä mitään kuulunutkaan..:/
Sen jälkeenkään ei olla oltu yhteydessä enää.

No en todellakaan ole kateellinen.
ennen lapsia h alusin molempia sukupuolia, mutta nyt olen iloinen, koska nuo kaksi kuluttaa tarpeeksi. Hieman säästää kun on samaa sukupuolta molemmat. Ja luulen myös, että ehkä ovat läheisempiä toisilleen.

Tunnustan etta olisin ollut kateellinen - tai siis olisin halunnut etta minulla olisi lapsia kumpaakin sukupuolta. Kun olin neljannetta kertaa raskaana ja kotona jo 3 poikaa toivoin kylla sydamestani tyttoa vaikka olin 100% varma etta poika sielta tulee. Mika oli kanssa kylla ihan ihanaa - ajattelin etta ei moni voi ylpeana sanoa etta 'minulla on 4 poikaa'. Ja pojat ovat ihania! Mutta halusin kokea myos tyton aitiyden - ja tytto sielta tuli. =)

Alkuperäinen kirjoittaja out of topic:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
en olisi ollut kateellinen. päinvastoin,mä oisin ottanut mielelläni tytölle siskon,mutta veli tupsahti. kolmaskin oli poika. oon hieman outo koska mun suvun naiset tekee pääsääntöisesti tyttöjä.

Miehestähän se lapsen sukupuoli johtuu..

"voittaja"-siittiohan sen sukupuolen maaraa mutta sita ennen voi riippua paljonkin naisesta kumpia sen elimisto sattuu suosimaan, ihan kemiaa siis. Tahan kemiaanhan voidaan vahan vaikuttaa esim tarkalla ruokavaliolla ja ompa siitakin nayttoa etta mm yksi nuhalaake edesauttaa tyttosiittioita ja monta muutakin vippaskonstia olen kuullut. Joidenkin naisten kehon kemia suosii toista joskin on niitakin miehia jotka tuottavat vain yhden sukupuolen siittioita.

mutta itse aiheeseen, en nyt tieda ihan kateudesta mutta kylla tunnustan kaivanneeni toista kun vain yhta lajia oli ennestaan. no, asia onneksi muuttui hiljattain kolmannen syntyman myota :)

En olisi kadellinen.
Itselläni on kaksi poikaa ja koko suku odottaa, että milloin aletaan tekemöön sitä tyttöä.... rsyttävää... Kolmas olisi toiveessa kyllä, mutta itse toivon poikaa :)

Siinä on puolensa ja puolensa, että onko molempia vai samaa esim kaksi lasta. Asiasta on turha spekuloida, sillä saa olla ihan oikeasti helevetin tyytyväinen ja onnellinen, jos on saanut kaksi tervettä lasta. Vanha klisee, mutta niin totta. muoks. niin, en ole kateellinen.

En osaa olla :) . Varmasti kiva niille joilla on molempia sukupuolia lapsia, saa kokea molemmat maailmat. Mutta ajattelen että meille on tarkoitettu just näin, olla kolmen komean pojan vanhempia :)

En ole, mä olen hyvinkin tyytyväinen mun tyttöihin!! 3 ihan omaa ja 2 "tytärpuolta"... tää viimenen prinsessa kun oli vielä äitinsä mahassa, joskus mietin, että olishan se toisaalta kiva jos tulis poika... en kyl osaa sen kummemmin sanoa miks.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:
Siinä on puolensa ja puolensa, että onko molempia vai samaa esim kaksi lasta. Asiasta on turha spekuloida, sillä saa olla ihan oikeasti helevetin tyytyväinen ja onnellinen, jos on saanut kaksi tervettä lasta. Vanha klisee, mutta niin totta. muoks. niin, en ole kateellinen.

Totta..

Meillä on kaksi tyttöä,joskut sukulaiset kyselevät,et millonkas teille se poika tulee..mut meinattiin että meijän lapset on tässä.Kahta toivottiin ja kaksi saatiin,en vois olla onnellisempi :heart:
(Vaikka huonona päivänä tuntuu että nääkin kullannuput repii hermot riekaleiksi..)

Esikkoa odotin poikana,en tiiä miksi..mut yllätys oli suuri kun kätilö sanoikin että tyttö tuli.Kuopuksesta en oikeen oottenut kumpaakaan,mietin vaan että jos onkin poika,niin meijän suvussa on sit kolmessa sukupolvessa sama tyttö+poika-yhdistelmä.Kai sekin olisi ollut loppujen lopuksi ihan jees,mutta parempi oli että tuli toinen tyttö.

Elämä on ihanaa kolmen prinsessan kanssa, ei tänne poikia kaivata :) No isi ehkä joskus kaipaisi lasta, joka on kiinnostunut autohommista. Näitä tyttöjä kun ei tunnu ollenkaan kiinnostavan.

En ole kateellinen , en missään nimessä sillä nää meidän pojathan on parasta maailmassa (siis mulle/meille). Esikoisen jälkeen ajattelin että olis kiva saada tyttö, mutta kun kuopus osoittautui pojaksi niin sukupuolihaaveet menetti merkityksensä. Kuopusta en vaihtaisi yhteenkään tyttöön tai muutenkan keneenkään muuhun vaan just hän on ihaninta mitä voin kuvitella.