te joille tullut keskenmeno,minkänäköinen alkio on ollut ja onko tullut paljon verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla pari päivää tullut ihan vähän ruskeaa vuotoa,tänään tuli ruskeahko klimppi missä mustaa sisällä ja ihankuin sellainen naru olisi siinä roikkunut.
verta ei ole tullut lainkaan.

kai se nyt kesken menee,viikkoja ois nyt 12

mulla oli kkm viikolla 10 ja sikiö oli jo ihan selkeä kun sen viikolla 12 lääkkeelisessä poistui.pienet sormet ja varpaat olivat näkyvissä. muuten oli harmaa ja turvoksissa. eli kyllä sen erottaa. istukkaa en nähnyt kun lääkäri sen poisti. mutta kyllä senkin tunnistaa. istukan palasia tuli vielä muutamissa menkoissa ja oli ihan selkeitä.ja verta tuli ryöpsähtelemällä. 5 viikkoa vuoti ja ei vuotanut. luulin, ettei loppua tule ollenkaan

jos vaikka ei ole ollut elossa enää alkuviikkojen jälkeen niin eikö sitten ole ollut aika huomaamaton? yksi km todettu nt-ultrassa ja alkio oli lopettanut kasvun rv 6.

nyt pelkään että samoin sitten käy =(

Minä sain keskenmenon viikolla 6+2, tai siis verinen, suht niukka vuoto alkoi tuollon. 6+4 tuli samanlainen klöntti kuin sinulla, tosin kolmessa osassa. Tuohon aikaan alkio olisi ollut noin 4-8mm pitkä.

Minä sain keskenmenon viikolla 6+2, tai siis verinen, suht niukka vuoto alkoi tuollon. 6+4 tuli samanlainen klöntti kuin sinulla, tosin kolmessa osassa. Tuohon aikaan alkio olisi ollut noin 4-8mm pitkä.

Lisään vielä että tuo hyytymä oli noin peukalonpään kokoinen. Muita hyytymiä ei tullut missään vaiheessa. Ultrassa kun kävin ja kerroin tuosta hyytymästä, niin arveli että on saattanut olla tuulimuna.

mullakaan ei kuulunut sykettä neuvolassa. ja osasin heti huolestua, kun aiemmista oli kuitenkin kuulunut aika ajoissa. oli ollut jo ennen sitä tunne, että kaikki ei ehkä ole hyvin. maha ei alkanut yhtään pullottamaan ja oireetkin alkoivat pikkaisen hävitä. olin myös saanut kovia kramppeja koko alkuraskauden ajan

[QUOTE="alkup.";26828982]nt-ultra on onneksi maanantaina. huolestuttaa myös ettei tänään saatu sykettä neuvolassa kuuluviin,ei ole saatu kertaakaan[/QUOTE]

Miten kävi, oliko kaikki kuitenkin hyvin?