Te, joilta hammas poistettu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kauanko meni että ien parani? Mulla poistettiin hammas perjantaina, enää ei ole kipeä mutta koko ajan pelkään että tuo verimötti irtoaa ja paraneminen alkais taas alusta... Koska ootte uskaltanu juoda kuumia juomia?

Kyllä mä join kuumia (tai no kuumia ja kuumia, mulla on aina kahvissa ja teessä aikalailla maitoa joukossa) jo poistoa seuraavana päivänä, ja hyvin se hyytymä pysyi paikallaan. Koitin kyllä juoda ja syödä "toisen posken kautta", jotta sinne kuoppaan menisi mahdollisimman vähän mitään rippeitä. Jos en ihan väärin muista, niin parin viikon päästä poistosta katsoin poistokuoppaa peilillä ja se oli semmoinen harmaa, vähän samannäköinen kun nielu risojen poiston jälkeen. Kuoppa alkoi olla ummessa reilun kuukauden päästä, aika pitkään siis tuntuu ikenessä semmoinen monttu vaikkei hyytymää enää olekaan.

Mä oon menettänyt 8 hammasta ja en oo yhdenkään poiston jälkeen kamalasti joutunut syömisiäni vahtimaan. Parin ekan päivän aina on näkkileivät syöty ehkä enemmän toisella puolella ja ruuat jäähdytetty varmemmin mukavuussyistä.

Mä oon menettänyt 8 hammasta ja en oo yhdenkään poiston jälkeen kamalasti joutunut syömisiäni vahtimaan. Parin ekan päivän aina on näkkileivät syöty ehkä enemmän toisella puolella ja ruuat jäähdytetty varmemmin mukavuussyistä.

Ehkä mä oon sit vähän hysteerinen :D Mulla todettiin jatkuvien päänsärkyjen tekijäksi purentavika ja nyt alettiin sitten sitä hoitamaan, poistettiin yks hammas ja laitettiin raudat kun iän myötä hampaat meni vaan enemmän ja enemmän suppuun...

Sopiiko kysyä, että miks noin monta hammasta jouduttu ottaa pois? Onko sulle laitettu siltoja/implantteja tilalle?

[QUOTE="vieras";22132788]Ehkä mä oon sit vähän hysteerinen :D Mulla todettiin jatkuvien päänsärkyjen tekijäksi purentavika ja nyt alettiin sitten sitä hoitamaan, poistettiin yks hammas ja laitettiin raudat kun iän myötä hampaat meni vaan enemmän ja enemmän suppuun...

Sopiiko kysyä, että miks noin monta hammasta jouduttu ottaa pois? Onko sulle laitettu siltoja/implantteja tilalle?[/QUOTE]

Juu ei, ei tartte yhtää lisää hammasta tähän suuhun, niitä on nyt ihan riittävästi. 4 lähti oikomishoidossa, jotta edessä olisi suora rivistö ja loput 4 on menetettyä viisautta.

Uusimmat

Yhteistyössä