Te jotka ajelette p*llun karvanne.

Kyllä mua nyt enemmän nolottaa tuo hirvee viidakko, kohta ois synnyttämään lähtö, eikä ajelu enää onnistu oikein hyvin...oon toki vähän siistiny, mut ei siitä kunnollista saa ja miehen en uskalla antaa ajella (vaikka se mieluusti sen tekiskin;))
Kyllä ne gynet on senverran niitä alapäitä nähny, ettei ihan pienestä säikähä...kyllähän se perimmäinen tarkoitus on kuitenkin jotain muita asioita tarkastella kun karvoitusta tai sen puutetta!

Alkuperäinen kirjoittaja Kysymysmerkki:
Tätä en koskaan opi ymmärtämään. Akat raakkaa karvansa veke ja sitten kuitenkin nolostelevat. Mikä siinä on? Jos nolottaa se paljas broileri niin miksi se raakataan? Kuitenkaan ette halua luomupillua. Jotenkin ristiriitaista.

Ai näytteletkö sä yleensäkkin muillekkin kuin äijälles pilluas?

Mulla ei ole tapana näytellä kuin äijälle, jos olisit lukenut koko ketjun, jota suosittelen ennen vastaamista..Olisit huomannut että yleensä enenn gyne käyntejä en ajele kaikkia karvoja pois, siistin vain.
Nyt sain jälkitarkastus ajan jo ens viikolle, en ajatellut että se nyt jo olis.

Mutta juu, ei hätää. Kuten jo sanoin saakait sitä tyhmiäkin kysellä, sellaisia joista ei itsellä ole kokemusta.

On sulla jutut. Hahhah kun hauskaa.
Miksi te muuten ramppaatte gynekologeilla? Onko teistä hauskaa olla pöydällä haarat leveellään jonkun tässä tapauksessa vielä ukkelin kopeloitavana?
Itseäni on tutkittu vain raskauksien aikana.
Miksi nämä karvat ovat täällä JOKA Pv aiheena, onko elämänne pelkkää sheivausta ja nyppimistä ja niistä kommentointia..

Alkuperäinen kirjoittaja h o h h o i j a a:
Miksi te muuten ramppaatte gynekologeilla? Onko teistä hauskaa olla pöydällä haarat leveellään jonkun tässä tapauksessa vielä ukkelin kopeloitavana?
Miksi nämä karvat ovat täällä JOKA Pv aiheena, onko elämänne pelkkää sheivausta ja nyppimistä ja niistä kommentointia..

on niitä muitakin syitä kuin raskaus! =D

Paitsi että siskolle on kerran sanottu että "etkö ymmärrä että niillä karvoilla on merkitys, ei niitä saa ajella.." Juu ja siis lekurin mielestä estää pöpöjen pääsyn emättimeen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Paitsi että siskolle on kerran sanottu että "etkö ymmärrä että niillä karvoilla on merkitys, ei niitä saa ajella.." Juu ja siis lekurin mielestä estää pöpöjen pääsyn emättimeen :whistle:

Kuulin jostain kommentin karvojen lämmittävän talvipakkasella, ettei pipari palennu!?
Oliskio tuo luola-kausi jo menny...?

No tietty, mitäs muuta? :o

Alkuperäinen kirjoittaja haavemasu:
mä tykkään sheivata ja mies tykkää kans ;)
mutta kuinkas nyt sitten kun vauva on tilauksessa... uskallanko sheivata? jos pöpöt pääsee helpommin pimpsiin? :D

Sheivaa vielä kun voit, jossain vaiheessa se on mahdotonta kun maha tiellä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
No jooh..

Mä oon ollut yleensä tarkkana siittä että en ajele alapäätä jos on gynekäyntejä lähiaikoina.

Noh eilen tuli sit laitettua värkki kesäkuntoon ja ens viikolla olis jälki tarkastus ja hävettää ihan sikana kun piti mennä ajelemaan.
Onko gyne sanonut koskaan mitään karvojen ajelusta?
Juu, tyhmä kysymys mut mietityttää..

Ei mitään jos mulla olis nais gyne, mutta kun tuo on mies :ashamed:

Höpönlöpön nainen, nyt :D Mä oon ollu sekä mies ja naislääkäreillä niin et on oltu ajellut paikat eikä oo mitään sanottu. Helpompihan se lääkäreillekin vaan on jos ei oo mahottoman karvaröykkiöt tiellä, lääkärit jos jotku näkee niin paljon kaikenlaista ettei ne ihan vähästä hetkaha ;)

mutta kuinkas nyt sitten kun vauva on tilauksessa... uskallanko sheivata? jos pöpöt pääsee helpommin pimpsiin? :D

Anna mennä vaan kuten muutenkin. Mutta muista ihon ja välineiden hygienisyys.
Aloitin silloin tämän "karvatpois" muodin ensimmäisen raskauden alkupuolella. Ei mitään negatiivistä ole kukaan karvojeni puuttumisesta sanonut. Eikä pöpö vaaraakaan ole ollut. Ja nyt neljättä odottelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:

Sheivaa vielä kun voit, jossain vaiheessa se on mahdotonta kun maha tiellä :laugh:

hehee :D no pitääpä nyt kun vielä voi :)

Varmaan ihan sen takia kun siellä on hyvä käydä VÄHINTÄÄN 1-2 vuoden välein. Ihan niin kuin suosituksetkin niin sanoo. :kieh:

Yhteistyössä