Te jotka ette käyty alushousuja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä en aina käytä alushousuja. Mutta ovulaation aikaan valkovuotoa tulee kyllä ihan reippaasti, silloin on käytettävä.

Mun mielestä alapäää voi paremmin ilman pikkuhousuja.

On paikkoja mihin pikkarit on laitettava. Esim. Ulkoillessa kesällä mekko päällä lasten kanssa, varsinkin jos tuulee.

Tosi kiva etten ole yksin tän asian kanssa! :)

En mä tästä jokaiselle ole kertomassa. Lähimmät tietää ja t-i-e-t-e-n-k-i-n palsta! Täällähän nyt kerrotaan kaikki, etenkin tälläiset "nolot" jutut:D

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="utelias";27598111]Hassu kysymys, mutta te jotka ette tykkää käyttää alushousuja, miten valkovuodon kanssa? Eikö se ole vähän epämukavaa ja jätä märkiä länttejä?

Tuli vain mieleen telkkaria katsellessa ja aloin miettimään tätä ja mä en ainakaan pystyisi olemaan ilman pikkareita, ihan vain sen takia että valkovuoto sotkisi vaatteet.. Älkää ampuko uteliasta :D[/QUOTE]

Ei ole sellaista valkovuotoa, joka sotkuna näkyisi.
Tai jos joskus harvoin on (käytännössä siis antibioottikuurin aiheuttama hiiva), niin silloin joutuu laittamaan pikkarit siksi aikaa että lääkitys purrut.

:)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Vieras";27598584]^ Ilmeisesti tuokin menee näköjään käsikädessä, pillussa ei saa olla karvoja eikä päällä alushousuja. ^[/QUOTE]

Hautovat, jos on paljon poimuja. Ei hierry rehevämmät paikat paljaana.

Itselläkin valkovuoto ja pimpin jatkuva märkyys olisi este housuttomuudelle. Yleensä kun housussa on vielä alushousunsuoja! Pimpsan pesen monta kertaa päivässä ja silti :D meitä on moneksi...

[QUOTE="Vieras";27599896]No tuntuuko päälihousut sitten kivoilta ilman alkkareita? Jotku muoviset tuulihousut pillulimoissa kiinni, yyh.[/QUOTE]

En käytä muovihousuja eikä alapääni ole limainen.
Jos jompi kumpi tai molempi toteutuisi kohdlalani, joutuisin toki toimimaan toisin.

:)

Yhteistyössä