Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä :leipää tulee aivan liikaa puputettua, miten itse saat puoli kiloa päivässä täyteen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :leipää tulee aivan liikaa puputettua, miten itse saat puoli kiloa päivässä täyteen?
Joka aterialla tuoretta kasvista, salaattia, wokkikasvikset ovat maukas lisuke. Hedelmiä, hedelmiä, hedelmiä. helppoa!
Alkuperäinen kirjoittaja minä :leipää tulee aivan liikaa puputettua, miten itse saat puoli kiloa päivässä täyteen?
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Varmaan sitten niitä eineksiä: nakkeja, lihapullia ja ranskalaisia...
Alkuperäinen kirjoittaja minä :miten itse saat puoli kiloa päivässä täyteen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Varmaan sitten niitä eineksiä: nakkeja, lihapullia ja ranskalaisia...
Mutta ei kai kukaan pelkästään niitä syö aterialla vai syökö? Kyllä meilläkin saattaa olla nakkeja ja ranskalaisia mutta kun lisäksi tehdään salaattia ja täytän sillä puolet lautasesta niin kasvisten osuus on jo aika suuri.
Alkuperäinen kirjoittaja well:hedelmien popsiminenhan lihottaa. en voi sappivaivan takia syödä kuin harvoja kasviksia ja hedelmiä. siksi 500 g tuu aina täyteen. tomaattia vedän aika paljon kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :leipää tulee aivan liikaa puputettua, miten itse saat puoli kiloa päivässä täyteen?
Etkö laita leivän päälle mitään vihanneksia, salaattia, tomaattia, paprikaa, kurkkua tms? Sillä saa jo paljon syötyä kasviksia eikä tarvi välttämättä leivästä luopua.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Varmaan sitten niitä eineksiä: nakkeja, lihapullia ja ranskalaisia...
Mutta ei kai kukaan pelkästään niitä syö aterialla vai syökö? Kyllä meilläkin saattaa olla nakkeja ja ranskalaisia mutta kun lisäksi tehdään salaattia ja täytän sillä puolet lautasesta niin kasvisten osuus on jo aika suuri.
Vilkaisepa joskus huviksesi jonkun perheen ruokakärryyn kaupassa. Jos siellä on nakkeja, eineslihapullia ja ranskalaisia, niin ei samassa kärryssä usein ole yhtään mitään vihreää. Surullista, mutta totta.
Kaikissa perheissä ei suunnilleen koskaan syödä salaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja hah:vai lihottaa hedelmät, mä kyllä haluan nähdä sen joka on pelkillä hedelmillä lihonnut![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hah:vai lihottaa hedelmät, mä kyllä haluan nähdä sen joka on pelkillä hedelmillä lihonnut![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Varmaan sitten niitä eineksiä: nakkeja, lihapullia ja ranskalaisia...
Vilkaisepa joskus huviksesi jonkun perheen ruokakärryyn kaupassa. Jos siellä on nakkeja, eineslihapullia ja ranskalaisia, niin ei samassa kärryssä usein ole yhtään mitään vihreää. Surullista, mutta totta.
Kaikissa perheissä ei suunnilleen koskaan syödä salaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Hih, tätä ketjua kun lukee, niin tulee kauhea kasvishimoOli pakko käydä kylmäkaapilta hakemassa yksi tomaatti ja pala lanttua...
Alkuperäinen kirjoittaja v:Me syödään liian vähän kasviksia. Meillä esim eilen syötiin, puuroa aamulla, päivällä makaroonikinkku"salaattia" (ilman mitään "vihreää", sisälsi esim makaroonia, kinkkua, juustoa, tonnikalaa..), iltapäivällä muurikkalettuja joiden päälle edellä mainittua "salaattia" ja jätskiä ja MANSIKKAHILLOA (<-huom). Iltapalaksi jugurttia. Jugurtti tosin taisi olla banaani jugurttia eli olihan meillä banaania ja mansikkaa vähän![]()