te jotka ette yleensä syö aamupalaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En syö yleensä sen takia, että mun pitää olla lääkkeenoton jälkeen puoli tuntia syömättä enkä ainakaan opiskeluaikana viittinyt nousta sen takia aikaisemmin. Illalla syön yleensä jotakin leipää kalkkunaleikkeellä tms. Syön ekan kerran ehkä klo: 11 tai sitten voi mennä pitkälle iltapäivään ennenkuin syön mitään. En ole normaalipainoinen.

En saa mitään alas aamulla. En syö myöskään ns. iltapalaa, päivällinen on viimeinen ruoka minkä syön. Syön ensimmäisen kerran joskus 12-13 aikaan ja toisen kerran 18-19. En ole normaalipainoinen.

Ei tee mieli aamupalaa. Ei pysty... Edellisenä iltana ihan normaalin iltapalan. Syön illalla aika reilusti. Lounas on tavallaan mun aamiainen. Olen hoikka.

En ole koskaan syönyt aamupalaa. En edes lapsena.

En syö aamupalaa kotona, koska olen niin aamu-uninen..kaikki liikenevä aika aamulla menee itseni laittamiseen, kun siistinä täytyy kuitenkin töissä olla. Syön siinä puolenpäivän aikoihin lounaan, ja ennen lounasta jossain välissä vedän jugurtin naamaan :)

en ole koskaan syönyt aamupalaa, en siis lapsenakaan..
Ei vaan yksinkertaisesti saa alas, yleensä ensimmäisen kerran 13-14 aikoihin ja siis 8-9 aikaan nousen ylös, pelkkää kahvia aamupalaksi ja sitä menee pannu jos toinenkin

Jos en normipainoinen niin aika lähellä kuitenkin..

mä en ole aamunälkäinen. juon kupin vihreetä teetä tai kaksi kun poika syö aamupalaa.. siinä 8aikaan. sit saatan syödä joskus 12-14 välillä jotain.. tai jopa vasta kun poika syö päivällisen klo17.

olen 168cm ja painan normisti 65-70 kiloa.

Mie syön aamupalaa tuossa n. klo 8-8.30, vaikka heräänkin normaalisti kuuden maissa.
Aiemmin en saa syötyä, juon vain kahvia.
Syön normaalia iltapalaa, leipää, karjanapiirakkaa, jogurttia tai vastaavaa.
Lounaan syön sit klo 11-11.30 maissa.
Olen kokolailla normaalipainoinen.

en syö, ei oo aamulla nälkä. juon vaan kahvia. olen normaalipainoinen. syön lounaan ja iltasyöppö olen, joten kun illalla syön yli tarpeen, ei aamulla mitään. mut siis painonhallinnan kannalta huono systeemi, olen just ja just normirajoissa, mutta koko ajan saa kamppailla painonsa kanssa. pitäis vaan opetella se aamupala..

Ei tee aamuisin ruokaa mieli. Illalla syön joko muutaman leivän tai en mitään. Syön ensimmäisen atreian noin klo 11 eli lounasaikaan. En ole normaalipainoinen mutta se ei liity tähän mitenkään sillä en ole koskaan syönyt aamupalaa, en siis edes normaalipainoisena.

Mä tunnustan olevani iltasyöppö.En ole ikinä syönnyt aamupalaa,ei vaan mene alas ilman ettei rupeis tulemaan samantien ylös.
Tänään söin ekan kerran tuossa kello 18 maissa.Ja pitkin iltaa tulee naposteltua esim.jugurttia,viinirypäleitä ja jos kaapista löytyy niin suklaata ja lakua.Ja suht normaalipainoinen,pikkusen vähempi vois kyllä painoa olla =)

mut siis ne jotka syö vain kerran tai pari päivässä, niin miten isoja annoksia oiken syötte jos kerta ylipainoakin on...? Tai siis kun jotta ylipainoa tulis, niin täytyy pidemmällä aikavälillä syödä yli kulutuksen.

Ei ole aamulla nälkä.
Ja todennäköisesti en ole illallakaan syönyt mitään.
Syön ekan kerran joskus yhdentoista aikoissa pari leipää.
Aamutee on kuitenkin pakko saada.
Ruuan syön iltapäivällä tai illemmalla jos olen syönyt vielä pari leipää myöhemmin.
Normaalipainoinen olen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut siis ne jotka syö vain kerran tai pari päivässä, niin miten isoja annoksia oiken syötte jos kerta ylipainoakin on...? Tai siis kun jotta ylipainoa tulis, niin täytyy pidemmällä aikavälillä syödä yli kulutuksen.

Miksi oletat, että kaikki jotka vastasivat etteivät ole normaalipainoisia ovat ylipainoisia. Mä olen kyllä ylipainoinen, mutta en oleta kaikkien muiden tässä ketjussa olevan.

jos syön illalla, aamulla on taatusti aivan järjetön nälkä (mistäköhän mahtaa johtua? )
Yleensä syön ekan kerran joskus 12 maissa, sitten 5 aikaan ja illalla vielä 6-7 aikoihin jotain. Jos menen 9-24 aikaan jotain syömään niin aamulla ihan hillitön nälkä, siksi en syö iltaisin. Aamuisin ei vain maistu, en pysty heti herättyäni syömään mitään

Riittää kun jättää liikkumatta ja syö kahvin kanssa yhden wiinerin 450 kaloria ja yhden suklaapatukan toiset 450 kaloria.

Mun ylipainoni ei johdu siitä että ahmisin ruokaa. Tällä hetkellä taistelen että saisin syötyä edes sen 1000kcal päivässä mutta auttamattomasti tuppaa jäämään alle.

Mä yritän syödä aamupalaa ennen ku juon kahvia, mut joskus en pysty... Ei mikään oikein maistu, kun en o vielä kunnolla heränny. Usein syön jonku hedelmän, koska sillä saan ruokahalun palaamaan, mut joskus ne on loppu. Joinakin aamuina hörppään vaan lasillisen vettä ja keitän kahvit, syön voileivän sit siinä luonasaikaan. Lämpimän ruuan syön yleensä päivällisaikaan ja iltapalaks otan taas voileivän tai kaks. Suosin kevyttuotteita.

Sillon ku ruokahalu on kadoksissa, saatan koko päivän aikana syödä pari voileipää ja pari hedelmää eikä silti tunnu nälkä. En tiedä mistä se johtuu. Paino tippuu ruokahaluttomina jaksoina, mut vaikka painan saman verran ku raskaaks tullessa, oon pullukampi nyt... Näytän omasta mielestäni n. 10kg lihavammalta ku raskaaks tullessa. Ylipainoa on, mut koitan saada sitä vähemmäks. (senkin takia haluisin saada ruokahalun tasapainoon, kun ei tuo pakkopaastoaminen o oikein tervettä)

Mun ylipaino on tullu herkutteluista, jotka on kausittaisia ja liian vähästä liikunnasta. Nyt kun on ollu noita ruokahaluttomia kausia paljon, niin keho ei toimi normaalisti... Varastoi normaalia herkemmin sitte, kun ruokahalua on. Viimesen vuoden aikana normaalin ruokahalun jaksot on vaan ollu niin lyhyitä, että ei opäässy painoo tuleen takasi. Kiloja on lähteny lokakuun alusta lähtien, nyt yhteensä 10kg. Ravitsemusterapeutille meinaan pyytää lähetettä seuraavan kerran ku tätä mun oireilua tutkitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedustelija:
kysymys: miksi et syö? Mitä olet edellisiltana syönyt? Mihin aikaan syöt päivän ensimmäisen aterian? Oletko normaalipainoinen?

Ei ole aamuisin nälkä. No..Milloin mitäkin. Riippuu joskus saattaa mennä 5:nkin asti, olen alipainoinen.

Yhteistyössä