te jotka ette yleensä syö aamupalaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Läskikasa;30418364:
Syön ensimmäisen aterian klo 11.40 (kouluroska), muutama epäterveellinen välipala
päivällisen klo 17.30 ja napostelua. Olen lievästi ylipainoinen.

Syön aamupalaa vain viikonloppuisin

En syö koskaan aamupalaa, ei tee mieli, eikä aamuisin ole nälkä. Yleensä syön päivän pääaterian illallisella, päivän aikana saatan syödä jotain tai sitten en. Muutenkin rytmini on niin iltapainotteinen kuin vain mahdollista. Olen normaalipainon alarajoilla, olen tosin ollut välillä ylipainoinenkin ihan tätä samaa itselleni luonnollista ateriarytmiä noudattaen.

Ennen en syönyt aamupalaa, en juuri liikkunut ja olin huonokuntoinen nyky-ihminen joka ei luonnossa selviäisi. Kengännauhojen solmiminen tahtoi tuottaa pientä ähinää ;)

Nyttemmin liikuntaa harrastavana on pakko syödä aamiainen kun nälkä on kova. Syön enemmän kuin ennen vaikka olen ns "normaalipainoinen". Aiemmin ei aamiainen mennyt alas, kun ei kerta kaikkiaan ollut nälkä. Tuli tyypillisesti syötyä jäätävä mälli lounasta ja järkyttävä myöhäinen illallinen, ja sen kyllä myös huomasi. Oli närästystä, hengästystä, ja kuorsasin kuin possu :) Nykyään kun jättää liikunnan vaikka pariksi viikoksi flunssan tms. takia niin eipä aamulla tule juuri syötyä.

Olen ollut aamupalattomalla elämällä sekä laiha, että normaalipainoinen. Harrastanut paljon liikuntaa ja harrastanut vähän vähemmän liikuntaa. En vain ole nälkäinen aamulla, enkä ole muutenkaan aamuihminen. Syön väkisin jotain pientä, omenan, prodepatukan, ehkä. Ensimmäinen ruoka klo 11, salaattilounas, ehkä leipäsiivu. Päivällinen klo 16:30 ihan tavallinen kotiruoka kasviksineen ja salaatteineen. Iltapala klo 20-21, ruokaisa salaatti, munakas tai muuta sellaista.

Yhteistyössä