Te, jotka käytätte lapsillanne tälläisiä halpislenkkareita. MIKSI pilaatte ehdoin tahdoin lastenne jalat? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en usko että lapsi elää kengillä ja vaatteilla, pitää kai sen ruokaaki saada?

Ihan tosi? :o :o :o

Ei taida olla kaikki matot sunkaan vintillä suorassa...

Mun lapsi saa kunnon ruokaa, mut sä säästät ne rahat hyviin kenkiin ;)
eli ei oo sullakaan joka pytty toiminnassa.

MINUN LAPSENI saavat SEKÄ ravitsevaa ruokaa, ETTÄ kunnon kengät. Vituttaako? :)

ei vituta, koska minunki LAPSET saavat. ;)ruuan ja kenkien lisäksi myös uusia vaatteita joka kk. Mutta pääasiassa puolustelin näitä joilla ei ole sitä ns ylimääräistä rahaa ja ostavat halvempia kenkiä(mikä ei kyllä tarkoita sitä että olisivat huonompia)

Alkuperäinen kirjoittaja säälittää:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ap:llä tylsä aamupäivä ja provoilee meitä mammoja riitelemään.

Voi :(. Sinä taidat lukeutua näihin rönttölenkkari pukijoihin, kun noin korpeaa ;).

Ehei, itseasiassa ostan lapsilleni vain laadukkaita kenkiä, enkä koskaan käytettyjä. Että jalan asento olisi mahdollisimman hyvä. Silti minua ei lainkaan haittaa muiden lasten käyttämät kengät. Jokainen perhe tekee omat ratkaisunsa myös taloudelliset seikat huomioiden. Ja halpakin voi olla hyvää, kun sanon laadukkaita, en tarkoita, ettenkö alekoreja kävisi innoissani tonkimassa.

Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!
On niin paljon asioita mistä voi kinata, mutta hei..LOPETTAKAA JO

Kuka on sanonut jonkun olevan huono äiti?????

TAAS yksi, joka ei ole osannut lukea koko ketjua.

MERKILLÄ ei ole helvetinkään väliä, mutta sillä on, onko kenkä nahkaa vai muovia.

no on sillä sen verran väliä että halppiskengät nyt ei useimmiten ole nahkaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
Eli minkälaiset on kunnon kengät? Onko sinun näkemyksesi kunnon kengistä pelkästään hinta? Säälittää enempi sinun lapsesi, kun äiti ei ajattele muuta kuin hintaa, jolla voi tulla sitten kaksplussan sivuille koreilemaan :)

Mikäli olisit lukenut ketjun KOKONAISUUDESSAAN, ei olisi tarvinnut tuotakaan älyvapaata kommenttia pikku suukustasi päästää =).

Laatu ja hinta eivät aina kulje käsi kädessä, mutta tosiasia on myöskin se, että kunnollinen nahkakenkä maksaa!

Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön :)

Vielä ratakiskosta väännettynä tälle yhdelle iditootille; kUNNON KENGÄT OVAT LAADUKKAAT, JOUSTAVAT, HENGITTÄVÄT JA TUKEVAT.
(ominaisuuksia, joita harvoissa kahdeksan-yhdeksän euron tekonahkavänkyröissä on )

Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!

MERKILLÄ ei ole helvetinkään väliä, mutta sillä on, onko kenkä nahkaa vai muovia.

Minä nyt tarkoitin tätä yhtä, joka alkoi puhumaan Reimatecistä!!!

Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön :)

Itse sinä aloit piikittelemään ja kun laitoin jauhot suuhun, muuttuikin ääni kellossa :). Ei kannattaisi alkaa leikkiin, jollei osaa sääntöjä :).

se oli vertaus...esim halppispuvulla ei ole samoja ominaisuuksia ja samoja kankaita kuin esim reimatecissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja er:
Joo, tällästä kommentia odotinkin tulevaks. :D Niin surkee veto ku olla voi, hah! Nyt on tainnu mennä paplarit liian kireelle...

Onhan se ikävää, kun kolahtaa omaan nilkkaan...Eikö;)?

Ikävä tuottaa pettymys, mutta lapseni ei vielä siinä iässä että tarvitsisi murehtia tämmöisestä, joten ei, ei kolahtanut. Mutta sehän nyt on selvää,että jossain välissä kun joku ei keksi mitään järkevää sanottavaa, niin rupee tulemaan tätä kommenttia. On totta että villejä miehiä mulla on ihan omiks tarpeiks: Mies, vauveli ja kaks koiraa..Mutta niihin mä mielelläni pistänki sitä rahaa :)

Eli minkälaiset on kunnon kengät? Onko sinun näkemyksesi kunnon kengistä pelkästään hinta? Säälittää enempi sinun lapsesi, kun äiti ei ajattele muuta kuin hintaa, jolla voi tulla sitten kaksplussan sivuille koreilemaan :)

Mikäli olisit lukenut ketjun KOKONAISUUDESSAAN, ei olisi tarvinnut tuotakaan älyvapaata kommenttia pikku suukustasi päästää =).

Laatu ja hinta eivät aina kulje käsi kädessä, mutta tosiasia on myöskin se, että kunnollinen nahkakenkä maksaa!

Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön tolla agressiivisuudellas :)

Vielä ratakiskosta väännettynä tälle yhdelle iditootille; kUNNON KENGÄT OVAT LAADUKKAAT, JOUSTAVAT, HENGITTÄVÄT JA TUKEVAT.
(ominaisuuksia, joita harvoissa kahdeksan-yhdeksän euron tekonahkavänkyröissä on )

Olenkohan minä sitten ymmärtänyt ihan väärin, kun olen lukenut, että parasta liikuntaa jalalle on paljain jaloin kävely epätasaisella alustalla. Ei jalkaa tarvitse tukea koko ajan, vaan jalka nimenomaan vahvistuu jos se joutuu tekemään vähän töitä. Liian tukevat kengät taas tekee jalasta täysin liikkumattoman, näitäkin lapsia näkee jotka klompsuttelevat kengillään kuin hevoset, kun kengän pohja ei taitu mitenkään.

Liian jäykät kengät eivät ole hyvät. Mutta ei myöskään koko vuotta ei olla paljain jaloin...

Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Ja fiksut eivät hauku idiootiksi tms. keskusteltaessa jostain asiasta. :whistle:

"Eli minkälaiset on kunnon kengät? Onko sinun näkemyksesi kunnon kengistä pelkästään hinta? Säälittää enempi sinun lapsesi, kun äiti ei ajattele muuta kuin hintaa, jolla voi tulla sitten kaksplussan sivuille koreilemaan :) "

Nikki, joka kirjoitti tän, provoaa tahallaan. Minä en MISSÄÄN vaiheessa ole kirjoittanut, että sillä hinnalla olisi jotain väliä saati että jättäisin hintalappuja lasteni kenkiin roikkumaan. Totesimpa vain tosiasian, että sinä et saa Ladan hinnalla bamaria. Sama koskee kenkiä. Et saa kunnon nahkakenkää kahdeksalla-yhdeksällä eurolla.

Nyt tämä yksi tulkitsee sen tahallaan niin, että aloitukseni olisikin koskenut ainoastaan mitä mikäkin maksaa, niinkuin se olisi ollut aloitukseni pointti.

se oli vertaus...esim halppispuvulla ei ole samoja ominaisuuksia ja samoja kankaita kuin esim reimatecissä :)

Siinähän tässä koko avauksessa oli kyse!!! Ei siinä, että kengän pitäis olla Reimatec ollakseen hyvä!!!!

Itse sinä aloit piikittelemään ja kun laitoin jauhot suuhun, muuttuikin ääni kellossa :). Ei kannattaisi alkaa leikkiin, jollei osaa sääntöjä :).

Mulle ei nyt jauhoja kuitenkaan suuhun saa haukkumalla ja meuhkaamalla... Ääneni kellossa on myöskin ollut sama kaikissa kirjoituksissani, en siis missään välissä ole ollut agressivinen enkä haukkumassa, vaan ihan tasaisen rauhallinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyvätulonen mami:
Miksi teette näitä aloituksia? Onko tullut mieleen, miltä josta kusta vähävaraisesta tuntuu lukea tällaista tekstiä?

Tälläista tekstiä saattaa lukea myös se mamma, joka kaivaa aina lastensa vaatteet pelastusarmeijan jäämistöstä tai lähetystorilta, mutta toisaalta taas hyppää itse kerran viikkoonsa kosmetologilla :whistle:...

Mulle ei nyt jauhoja kuitenkaan suuhun saa haukkumalla ja meuhkaamalla... Ääneni kellossa on myöskin ollut sama kaikissa kirjoituksissani, en siis missään välissä ole ollut agressivinen enkä haukkumassa, vaan ihan tasaisen rauhallinen :)

Tämä kommentointi ei kerro misttä muusta kuin siitä, että olet harvinasen tyhmä. Et ymmärrä lukemaasi.
Ketjun otsikossa ei missään vaiheessa mainittu, että alkaja ajattelisi vain kenkien hintaa ja tulisi sitten kaksplussan sivuille koreilemaan. Kannattaisi opetella sisälukutaito ennenkuin painaa lähetä nappia :hug:.

mä puhuinki reimatecin puvusta, en kengistä.

Siinähän tässä koko avauksessa oli kyse!!! Ei siinä, että kengän pitäis olla Reimatec ollakseen hyvä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
en nyt jaksa lukea ees koko ketjua mut sen verran vastaan et meillä pojilla menee 2-4 lenkkarit kesässä. Niin en todellakaan ole koskaan edes aikonut ostaa heille laadukkaampia lenkkareita. se 10-20 e harmittaa ihan yhtä lailla kun on hetken käytön jälkeen roskiskamaa..

En jaksa koko ketjua lukea mutta sen verran kommentoin että meillä meni pojalla parhaana kesänä 5-6 tossut ja sitte mulla meni hermot, lampsittiin pojan kanssa kenkäkauppaan, sanoin myyjälle että anna mulle tossut jotka kestää pidempään kun 2 päivää. Myyjä suositteli kangaroosia ja uskokaa tai älkää, ne kengät ovat nyt 2 vuotta vanhat ja edelleen kuin uudet! Eivät oo irronneet liimauksistaan, ei hajonneet jarrutuksissa ja voin kertoa että tuo vajaa 9 v adhd lapseni EI ole maailman rauhallisin. :D

Yhteistyössä