Te, jotka käytätte lapsillanne tälläisiä halpislenkkareita. MIKSI pilaatte ehdoin tahdoin lastenne jalat? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälittää

Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=455561&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10553

Kyllähän tuollasiakin mitkä ei tue jalkaa oikein (noista kuvissa olevista en tiedä) voi käyttää esim. jossain pihalla keinuessa, kun ei kävele ja juokse paria askelta enempää, mutta kengät kuitenkin täytyy jalassa olla. Luultavasti sultakin löytyy kenkiä joka lähtöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
No kerroppa kuinka nuo lapsen jalat pilaa? Ennenmmin kirpparilta ostetaut, linttaan astutut lenkkarit jalan pilee.

Kenkiä ei kuulu ostaa käytettyinä ylipäätäänkään! Tuollaiset tekonahkaluttanat hikoilevat ja kasvava jalka astuu linttaan. Kamalan näköistäkin! :(

Itse olen ostanut aina räävittömän kalliita kenkiä lapselle, mutta enpä tiedä... Nuo näyttivät ihan tukevilta ja voivat olla hyvätkin. En minä ainakaan kuvan perusteella voi sanoa, että nuo pilaisivat lapsen jalat.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittää:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=455561&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10553

No kerroppa kuinka nuo lapsen jalat pilaa? Ennenmmin kirpparilta ostetaut, linttaan astutut lenkkarit jalan pilee.

Kenkiä ei kuulu ostaa käytettyinä ylipäätäänkään! Tuollaiset tekonahkaluttanat hikoilevat ja kasvava jalka astuu linttaan. Kamalan näköistäkin! :(

Hikoiluhan nyt ei jalkaa pilaa ja nuo kengät eivät linttaannu.Jalkinealan ammattilaisena tiedän ja osaan kenkää ostaessa tai kokeillessa tarkkaan katsoa mikä sopii jalkaan ja mikä ei.

siis ne "kengät hikoilevat"? Ja "kasvava jalka astuu linttaan"? Perustelisitko suomeksi?

eikö se jalka muokkaannu niinko pienenä.. eli ensiaskel kengät pitää olla hyvät ja jalkaa tukevat?? noitten kenkien koko alkaa katos koosta 28--->...ei ole siis ihan pienelle lapselle.

No musta noi oli ihan siedettävän näköiset.
Mä kyllä ostan myös halpoja kenkiä lapselle, mutta itse väännän ja kokeilen(en jalkaani) kenkiä ensin. Joskus on siin kovia pohjistaan, etten jaksa pohjaa käsin taivuttaa, silloin kengät jää kyllä kauppaan. Ja tuolla hinnalla, kun ap:n kuvassa, kengän pohja voi todellakin olla taipumaton ja kivikova.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Rumatkin on vielä kaupan päälle!

Ahaa... ai tää meni taas tällaiseksi. Rumat ne vaatteilla koreilee.

:o :o :o

Puetko tarkoituksella lapsesi rumasti? :o

En tietty. Kunhan heitin tuohon, kun ensin oli vaan siitä juttua, että ovat jalalle huonot, niin sitten ne oli jo rumatkin.

no kuule ap jos jalat menee halppiskengillä pilalle niin laitatko mulle rahaa niin ostan vaikka lapsilleni 100 euron lenkkarit.

minulla on lapsena käytetty halppis lenkkareita ja kaikki kengät on olleet niin edulliset kuin mahdollista ja minun jaloissani ei ole koskaan ollut mitään vikaa, ei ole sisäänpäin kääntyneet, ei ole lättäjalat,ei ole kerrassaan mitään vikaa. niin millä ihmeellä todistat sen että tuollaiset kengät pilaa jalat???

Yhteistyössä