te jotka käytte chateissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chataloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

chataloittelija

Vieras
Mitä vastaatte miehelle jos rupeaa kyselemään rintojen kokoa? Jos aikaisemmin on puhe ollut ihan normaalitasoista ja sitten kysyy tuollaista. Puhutteko chatissa mistä asioista?
Mitä vastaatte seksin ruinaajille? Tai siis yleensäkin millaista seuraa etsitte sieltä?

Jos joku kysyy rintojen kokoa, niin sanon vaan et sopivan kokoiset, tai sit kysyn et mitä teet sillä tiedolla, tai sit vaan sanon kylmästi et sori väärä kysymys, enkä puhu sen jälkeen sen tyypin kanssa.

Vastaa rintojen koon kysyjälle, ettei sinulla ole rintoja, koska ne on leikattu pois rintasyövän vuoksi... mielenkiintoistalisi tietää mitä tulisi vastaukseksi.. vai lähtisikö kirjoittaja pois keskustelusta. ne jotka alkavat kysellä tuollaisia, niin eivät muutenkaan ole minkään vakavan suhteen etsijöitä, joten ei tarvitse pelätä että kultakimpale livahtaisi ohi.... :D

juu ja tiedän, että rintasyöpä ei ole mikään naurun tai vitsailun asia..

Kissin chattien jälkeen ei ole enää yhtään hyvää chattia jäljellä jossa kannattais käydä :P

Älä vastaa mihinkään mihin et halua. Skippaa tyyppi suosiolla, siel riittää kaloja meressä.
Kuka järkevä tyyppi kyselee rintojen kokoa tutustuessaan toiseen? Eikös siinä oo muut jutut etusijalla... Paitsi jos seksiseuraa on etsimässä.

Vastaa rintojen koon kysyjälle, ettei sinulla ole rintoja, koska ne on leikattu pois rintasyövän vuoksi... mielenkiintoistalisi tietää mitä tulisi vastaukseksi.. vai lähtisikö kirjoittaja pois keskustelusta. ne jotka alkavat kysellä tuollaisia, niin eivät muutenkaan ole minkään vakavan suhteen etsijöitä, joten ei tarvitse pelätä että kultakimpale livahtaisi ohi.... :D

juu ja tiedän, että rintasyöpä ei ole mikään naurun tai vitsailun asia..

Kiitos, ensi kerralla käytän varmaan tuota. =D Tietääpähän varmaan sitten mitä tapahtuisi jos sairastuisi oikeasti, pysyisikö rinnalla. =)

Kissin chattien jälkeen ei ole enää yhtään hyvää chattia jäljellä jossa kannattais käydä :P

Älä vastaa mihinkään mihin et halua. Skippaa tyyppi suosiolla, siel riittää kaloja meressä.
Kuka järkevä tyyppi kyselee rintojen kokoa tutustuessaan toiseen? Eikös siinä oo muut jutut etusijalla... Paitsi jos seksiseuraa on etsimässä.

Kiss oli muuten ihan legendaarinen!! Harmi et lopetti. =( cityn chatti ei ollut yhtään niin hyvä, nyt vaan pervojen suomi24. Mihin ne kissin ihmiset on menneet? Tuskin kaikki mitään kultakimpaleita sieltä on pyydystäneet.

Kiss oli muuten ihan legendaarinen!! Harmi et lopetti. =( cityn chatti ei ollut yhtään niin hyvä, nyt vaan pervojen suomi24. Mihin ne kissin ihmiset on menneet? Tuskin kaikki mitään kultakimpaleita sieltä on pyydystäneet.

Suurin osa siirtyi ircin puolelle :) Enpä tiedä chattaileeko kukaan niiltä ajoilta juurikaan enää, ei ainakaan mun tuttavapiiristä :) Oon joskus tylsyyksissäni etsiskelly chatteja ja ne on nykyään ihan turhia, täynnä jotain epämääräsiä tyyppejä joilla ole muuta kuin seksi mielessä.

Minä kans muistan kissin chatin.. silloin oli vielä normaalia jutustelua ja hyvät porukat siellä. Tosin tavattuani mieheni 9 vuotta sitten nuo chattailut jäivät pois. Noin kerran vuodessa oon ehkä käynyt toteamassa, ettei chateissa nykyisin ole muita kuin nettiseksin (ja ehkä livenkin) vonkaajia.. boring..

Suurin osa siirtyi ircin puolelle :) Enpä tiedä chattaileeko kukaan niiltä ajoilta juurikaan enää, ei ainakaan mun tuttavapiiristä :) Oon joskus tylsyyksissäni etsiskelly chatteja ja ne on nykyään ihan turhia, täynnä jotain epämääräsiä tyyppejä joilla ole muuta kuin seksi mielessä.

Mikä on irc? irc galleria vai? Siellä en olekaan käynyt. Onko kellään kokemusta tuosta suomi24 chatista, siis positiivista? Entä suomi24 deiteistä?

Yhteistyössä