Te jotka laitoitte Seppälän asiakaspalvelusta palautetta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttönainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä sain plaa plaa -viestin mutta en vastausta kysymykseeni.

Hyvä XXX,
Kiitos oikeutetusta palautteesta ja vilpitön anteeksipyyntöni, että kampanjamme ohjeistus oli pettänyt ja siitä seurasi Sinulle mielipahaa.
Toivon kuitenkin, että asioit meillä jatkossakin ja pääsemme Sinua myös hyvin palvelemaan.

Ystävällisin terveisin
Seppälä Oy

Terhi Okkonen
toimitusjohtaja

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*pihalla*
Siis miksi tuo palaute?

Siis kun sen kuuluisan euron kampanjan aikana käytäntö vaihteli kaupungista ja myyjästä riippuen, minä laitoin Seppälälle palautetta ja kysymyksen. Ja pyysin yhteydenottoa ja vastaukseksi tuli tuo ylläoleva.

No jo on! Mitä tästä nyt palautetta antamaan, omaa noloutta on jos tarvii mennä kampanjaa väärinkäyttämään. Selvästihän siinä sanottiin, että 1/asiakas!!! Tyytykää kohtaloonne...

Alkuperäinen kirjoittaja euron kuponki:
No jo on! Mitä tästä nyt palautetta antamaan, omaa noloutta on jos tarvii mennä kampanjaa väärinkäyttämään. Selvästihän siinä sanottiin, että 1/asiakas!!! Tyytykää kohtaloonne...

Mutta kun olet aina uusi asiakas kun menet uudestaan liikkeeseen. Lipussa olisi pitänyt lukea 1/henkilö jos olisivat halunneet rajoittaa että okainen käy vain´yhden kerran. Minä sain vastauksen että pahoittelevat kun ohjeistuksesta on lipsuttu ja että kun on olut niin eri käytännöt eri liikkeissä. Kiitti palautteesta ja käski käydä jatkossakin sivuilla kun kuulemma tulee vastaavia kampanjoita.
Vaan en taida käydä...

Niin, mun mielestä parempi olisi ollut lähettää vaikka jokaiseen talouteen sellasen lappu että "1 aletuote 1?" -eikä tolleen, että tulostakaa netistä.

Kyllä minuakin rupes nyppiin, kun meidän seppälässä sai käyttää yhden lipun ja joku palstallakin kertoi ostaneensa, olikos se nyt Keravan seppälästä kerralla 30 lipulla. Olis mullekin ne euron rätit kelvanneet!

Ja toiset kun eivät saaneet edes yhtä euron tuotetta ostaa, kun väittivät jo minut entuudestaan muistavan. Minulle jäi ainakin huonomaku Seppälästä,enkä ole ihan heti menossa ostoksille siihen putiikkiin.

Yhteistyössä