Te jotka olette eronneet,löytäneet uuden kumppanin ja edellisestä suhteesta on lapsia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itken

Vieras
Miten nopeasti ja missä tapasit uuden kumppanisi eron jälkeen?Karsastavatko miehet ylipäätään naista jolla on edellisestä suhteesta lapsi/lapsia?Oliko uudella miehelläsi ennestään lapsia?
Kertokaa juuri eronneelle naiselle että on mahdollisuus uuteen suhteeseen!
Nyt tuntuu niin toivottomalta....

HAH! No ei karsasta :D Useita miehiä ollut, vaikka lapsi olikin edellisestä suhteesta. Tarjokkaita olisi nyttenkin, vaikka lapsia on jo kahdelta mieheltä, ja siis nuorimmaisten isän kanssa olen edelleen yhdessä. Ja toivottavasti pysynkin :) Kyllä se on ihmisestä kiinni.

me kaksi yh:ta löysimme toisemme... isällä oli kolme lasta (asuivat isällään) ja minulla kaksi (asubvat kanssani) isän yksi lapsista muutti äidilleen ja nyt meitä on arjessa edelleen se kuusi:)

noh tää voi kuulostaa oudolle mutta erosin jo kun ootin 3lla kuulla esikoista ja uuden miehen löysin kun poika oli 1kk 6kk oltiin yhdessä ja mies kyllä piti mun lapsesta ja hoiti ihan vapaaehtosesti yms sitten 2kk eron jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja hällä 2 lasta edellisestä liitosta ja mulla siis tuo yksi ennestään mies ja poika tulee erittäin hyvin toimeen ja nyt ollaan naimisissa oltu 6kk (yhdessä yli 2 vuotta)

Muoks ja lisätään nyt vielä että yhteinen tulossa :)

Mä erosin kun lapsi oli 7kk ikäinen.Nyt lapsi on 3v2kk ja olen edelleen yksin.Johtuu kai ku ei oo tukiverkkoa ja en saa lasta mihkään hoitoon että pääsis käymään jossain,lapsen isää ei kiinnosta tavata lastaan.Mut tyytyväinen olen näinkin!