Te jotka olette lukeneet Diana Gabaldonin kirjasarjan. Olen just lukemassa tota Tuliristiä ja......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
..........on ollu kyllä niin kuollettavan tylsä, että oksat pois. Vielä ois sata sivua jäljelä. Kyllä laski kiinnostavuus ku lehmän häntä. Ekat kirjat oli mun mielestä parhaimpia kirjoja, mitä olen lukenu.

Kysymys: onko se Lumen ja Tuhkan maa yhtä tylsä? Se ois seuraavana tossa hyllyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja -?-:
Mä harpoin suosiolla kaikki kirjeet jne yli...
Mutta pakko oli sarja loppuun asti lukea, kyl se sitävertaa kiinnostava on

No oliko se lumen ja tuhkan maa yhtä hyvä ku ne ekat kirjat (muukalainen ja sudenkorento)? vai oliko se pitkäveteisen tylsä?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mistä nuo kirjat kertoo?

Yks nainen aikamatkustaa vahingossa 1700-luvulle ja rakastuu siellä mieheen. Hän palaa omaan aikaansa synnyttämään heidän lapsensa ja enempää en kerro, jos haluat lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mistä nuo kirjat kertoo?

Yks nainen aikamatkustaa vahingossa 1700-luvulle ja rakastuu siellä mieheen. Hän palaa omaan aikaansa synnyttämään heidän lapsensa ja enempää en kerro, jos haluat lukea.

Okei kiitos. Pitää kattoa jos tuota sarjaa olis meidän kirjastossa.

Alkuperäinen kirjoittaja DG:
Lumen ja tuhkan maa oli hiukan parempi kuin Tuliristi. Vielä on ilmestymässä tai juuri ilmestynyt suomeksi Luiden kaiku-niminen kirja, liekö jo päätösosa.

Oih! On saatava... Vaikka siis välissä oli hieman tylsempiäkin kirjoja.