Te jotka olette luovuttaneet munasoluja....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Kiinnostuin itse kyseisestä asiasta kovastikkin ja nyt mietinkin käytännön asioita. Koska prosessi ei varmasti ole kovinkaan helppo, niin joutuuko luovutuksen aikana sairaslomailemaan? eli te jotka olette työelämässä, miten saitte työnantajan kanssa sovittua asiat?

Mihin voisin ottaa yhteyttä kun haluaisin luovuttaa?

googleen hakusanaks lapsettomuus niin sieltä tulee klinikoita kyllä ja sieltä saat sen faktatiedon, mikä tätä kautta saattaa olla hyvinki hakussessa..

Saman hoidon olen käyny läpi eikä sitä saikkua välttämättä tartte ku sen punktio päivän.

Nostan sinulle hattua myymä. Jos ei ole itse lapsettomuutta kookenut, ei arvaa kuinka raskasta se on henkisesti. Aina toivoa ja pettyä, ensin luomuyrityksiin ja sitten hoidoilla avustettuihin.

Punktion jälkeen, jossa munasolut kerättiin, en tarvinnut sairaslomaa kuin sen päivän.

Kiitos, että myymä ajattelet myös muita kuin itseäsi, se on nykyään harvassa!!

Me oltiin munasolujonossa ja silloin ei vielä ollut tullut uutta lakia ja sanottiin että joutuu jonottamaan ainakin vuoden (helsingissä)
nyt se varmaan on vähintään tuplaten lain myötä.

Onneksi ei sitten jouduttu jonottamaan kun raskaus alkoi spermapankin avulla :)

Pistäminen sattuu vähemmän kuin sormenpäästä otettu veriokoe. Huomasin, että vatsanahkaan pistäessä oli kohtia, joissa ei ollut tuntoa ollenkaan ja joskus osui oikeinkipeään kohtaan - vaihdoin silloin paikkaa vähän sivummalle. Kerran päivässä pistetään.

Yhteistyössä