K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:En ole yksissäkään ollut enkä viettänyt omianikaan kuin perheeni kesken. Olen suosiolla jättänyt väliin aiemmat koska ne ovat olleet jotenkin konseptiltaan vaan joko kakaramaiset tai juntit.
Tykkäisin itse juhlista jossa olisi: grillattavaa ja mietoja alkoholijuomia, musiikkia (bändi) ja vaikka rantasauna. Ehkäpä jonkun mökillä, aamuyöllä nuotiota ja kitaransoittoa jne, sellaista pienimuotoista ja tyylikästä, aikuismaista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katkera:Kiitos, Scarlett!
Porukan kuopus = kaiken paskan jättömaa
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Miten niin ei örvelletä?
Kyllä mä ainakin meinaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Nyt ku täytin 29... niin päätin että tästä etteenpäin täytän vuosia taaksepäin. Eli ens vuonna 28. Sitte 27. Sitte 26 jne. :xmas: Mutta JOS ne kolmikymppiset sieltä tulis nii olisin sen päivän visusti peiton alla piilossa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Miten niin ei örvelletä?
HILJAA!!!! :kieh: :snotty:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Miten niin ei örvelletä?
HILJAA!!!! :kieh: :snotty:![]()
![]()
äläs nyt! vedän vielä pahemmaksi kuin ne pari viikkoa sitten olleet synttärit...
Odota kauhulla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:kyllä nyt jotain säätöä pitää olla... on muuten liian tylsää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Missä kuussa sulla ap on synskät? Mulle tulee kans pyöreet täyteen toukokuun tokana perjantaina, sillon juhlitaan ja lujaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Oltiin kaveriporukalla keilaamassa, ravintolassa syömässä ja päälle tanssaamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja keijo:Olin yksissä 30 -vuotis juhlissa jotka oli kun 50 juhlat, pullakranssia myöten.. heh he, oikein mummo bileet
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tämän ketjun tarkoitus ei sitten ollut tarkoitus haukkua toisten juhlia. Kiitos.