Te jotka olette pitäneet 30v. synttärijuhlat, niin minkälaiset? Tai jos juhlat tulossa niin minkälaiset?

tää on tosi ajankohtainen meille, sillä puolison synttärietä suunnitellaan. Tein jonkun alotuksenkin jokunen viikko sitten.. Mutta.. Meillä on varattuna pieni kuppilan tapainen tila, johon tuodaan omat juomat ja keksitään kivaa sapuskaa. En tiedä, että tehdäänkö itse, vai hommataanko pitopalvelusta. Bändi tulee soittamaan aprin setin verran ja parhaiden kamujen kanssa hengataan. Meinasin laittaa baaritiskille joidenkin paukkujen teko-ohjeet perinteisen boolin sijaan, eli pulloja vaan esille ja jokainen saapi tehdä makunsa mukaan. Katsotaan nyt, tuleeko jotain teemaa tai muuta ohjelmaa, vinkkejä vastaanotetaan!

30v kemut missä oon ollu, on ollu 80-luku teemaa, yhdet oli yhdistetyt tuparit ja parin 30+30v ja yhdet mukavaa ja leppoisaa hengailua. Tais olla suvuille ekaks kahvia ja ruokaa ja sit mummot ja vaarit kun oli potkittu ulos, niin oikein kunnolla päästiin leikkimään teinejä!

Miulla oli isompi tila/rakennus vuokrattuna. Päivällä oli sukulaiset (on sellainen suku, joka ei anna anteeksi jos ei kutsuta ;). Oli samat tarjoilut kun illalla. Välissä mentiin läheisimpien kavereiden kanssa saunaan ja kuuden aikaan alkoi juhlat ystävien kesken n. 30 henkilöä. Ruoka oli italialaista/kreikkalaista, paljon erilaista seisovasta pöydästä ja oli myös alkomaholia riittävästi, bändi oli, teema 70-luku pukeutumisineen ja kampauksineen ja kivaa oli juhlia valoisaan kesäaamuun saakka. Pääkohokohta taisi olla miehen yllätyksenä minulle esittämä laulu/kitaraesitys!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
En ole yksissäkään ollut enkä viettänyt omianikaan kuin perheeni kesken. Olen suosiolla jättänyt väliin aiemmat koska ne ovat olleet jotenkin konseptiltaan vaan joko kakaramaiset tai juntit.
Tykkäisin itse juhlista jossa olisi: grillattavaa ja mietoja alkoholijuomia, musiikkia (bändi) ja vaikka rantasauna. Ehkäpä jonkun mökillä, aamuyöllä nuotiota ja kitaransoittoa jne, sellaista pienimuotoista ja tyylikästä, aikuismaista :)

mun juhlat on tällaiset tänä vuonna, vuoksaris paikan järven rannasta saunoineen yms. grillaillaan , saunotaan yms. kivvaa <3

mun mies kutsui kaverit + niiden puolisot meille tarkoituksena oli hieman juhlia hänen 30v synttäreitä ja samalla testata tuo meidän silloin uusi piha sauna ja uima-allas :)
Ne bileet alkoivat ilman naisia tai yksi tuli ja sitten se vei mut pois ja miehelle ilmoitettiin et hyvät polttarit oot itellesi järjestäny ;)
krapula sillä oli mut en tiiä mitä tapahtu, musta loistava idea sen kavereilta,

Alkuperäinen kirjoittaja katkera:
Kiitos, Scarlett!

Porukan kuopus = kaiken paskan jättömaa

Aivan oikiasti ikävää tuollaanen. Ei pitäisi kuopuksena oleminen tuohon vaikuttaa. Mutta pidäppä vaikka kunnon 40v. pippalot ja "unohdat" kutsua nämä kaverit... :whistle:

Mulle yks kaveri on jo vuosi sitten "uhkaillut" mun 30v. pippaloista, luulen että on kostoa hänen polttareistaan. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nyt ku täytin 29... niin päätin että tästä etteenpäin täytän vuosia taaksepäin. Eli ens vuonna 28. Sitte 27. Sitte 26 jne. :xmas: Mutta JOS ne kolmikymppiset sieltä tulis nii olisin sen päivän visusti peiton alla piilossa. :snotty:

Mä voisin nyysiä tän idean itselleni.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Miten niin ei örvelletä? :o
Kyllä mä ainakin meinaan... :D

HILJAA!!!! :kieh: :snotty: :laugh: :laugh:

äläs nyt! vedän vielä pahemmaksi kuin ne pari viikkoa sitten olleet synttärit... :o
Odota kauhulla... :D

Ei älä...ei kauniita ja rohkeita mun synttäreille! :o :laugh: :laugh:

Kotona pidettiin ja isot juhlat kun minä täytin 30v. ja kaksoset 1v. Tarjolla oli erilaisia salaatteja, patonkia, voileipäkakkuja ja tietysti kunnon täytekakku kahvin kanssa. Boolia oli kolme isoa ämpäriä ja minähän suuntasin kavereiden kanssa baariin illan hämärtyessä. Oikein mukava päivä oli ja vieraita taisi käydä kaikenkaikkiaan viitisenkymmentä.

Minä täytän toukokuun lopussa. Vuokrattu sellainen mökki, jotta voidaan kutsua kaikki kaverit jotka haluan. Saunomismahdollisuus.

Tarjoilua ei olla vielä mietitty tarkkaan, mutta ajattelin että täytekakun tilalle ainakin varmaan semmonen liivatekakku. Jotain suolasta sitten, salaatteja sun muuta.

Singstaria ainakin ohjelmaan, paljon juotavaa ja paljon kavereita. Jotain semmosta rentoa menoa ja lopuks baariin.

Yhteistyössä