te jotka ootte mun mesessä ja muutkin mesen käyttäjät

tyttö Tenonvarrelta

Tunnettu jäsen
05.06.2006
11 253
149
63
jos tulee linkki jonka perässä on silmänisku hymiö älkää avatko sitä!!!!!!!!

VIRUS!!!!!!!

jouduin poistamaan mesen ja uusimaan salasanan, kattoo nyt sit auttaako

*tyhmä minä ku avasin* :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

mä oon kanssa saanu tota linkkiä yheltä kuka on mun mesessä,ja tosiaan joutuu lataamaan uuden mesen,mut piru vie ku mä en saa suomenkielisenä sitä meseä,vaikka miten päin latais ja ei oo kohtaa mistä kielen voi vaihtaa,en tajua en..muut sanoo että on automaattisesti tullu suomenkielisenä mut ei mulle vaan...on muuten inhottava virus,ei välttämättä auta yks kerta ku lataa uuden mesen

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:

VIRUS!!!!!!!

Mul pörräs toi kans niin kauan kuin vaihdoin salasanan ja mä muka olin lähetelly sitä muille:@ prkl. En muist enään mitä luki mut antaa uskoa että on jotain msn juttuja mut lukee vaan englanniks. Älkää avatko tommoisia

VIRUS!!!!!!!

Mul pörräs toi kans niin kauan kuin vaihdoin salasanan ja mä muka olin lähetelly sitä muille:@ prkl. En muist enään mitä luki mut antaa uskoa että on jotain msn juttuja mut lukee vaan englanniks. Älkää avatko tommoisia

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mitä siinä linkissä lukee? Ei kait kukaan ole niin höm,,,(ei mikään :D ) että avaa tuntematonta linkkiä edes messengerissä?

sepä se siinä onki ku on niin mielenkiintosen olonen linkki (sitä kautta pääsee muka näkemään ketkä on blokannu sut meselistoilta)

Mitä siinä linkissä lukee? Ei kait kukaan ole niin höm,,,(ei mikään :D ) että avaa tuntematonta linkkiä edes messengerissä?

sepä se siinä onki ku on niin mielenkiintosen olonen linkki (sitä kautta pääsee muka näkemään ketkä on blokannu sut meselistoilta)

Just tommoinen oli ja tulee toi linkki ei tuntemattomasta. Mulle tuli yhden kaverin kanssa kun juttelin tommoinen linkki. Ja tyhmä menin avaamaan kun luulin että hän mulle sen laitto. Mut olikin ulkopuolinen. Ja tosiaan siinä näky kuka sut on laittanut estetyksi. en tie sit todellisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Just tommoinen oli ja tulee toi linkki ei tuntemattomasta. Mulle tuli yhden kaverin kanssa kun juttelin tommoinen linkki. Ja tyhmä menin avaamaan kun luulin että hän mulle sen laitto. Mut olikin ulkopuolinen. Ja tosiaan siinä näky kuka sut on laittanut estetyksi. en tie sit todellisuutta.

niinpä, ku se tulee muka joltain kaverilta se linkki.. ja ei voi olla todellista sen linkin sisältö, ku ne jotka mut muka blokannu näkyy mulla kyl onlinessa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
se olin minä, ku en het jaksanu kirjautua.. :whistle:

just... :laugh:

Mikäs meiniki.. onko J yhtään parempi?
:snotty:

ei oo... pahempi vaan... yhesti sain sen henkäsemään babyhalerista, sit hää heitti sen peräseinään...

mut osaisko kukaa auttaa mua miten mä saan suomenkielisenä takas mesen...oon jo kolme kertaa poistanu ja ladannu uudestaa ja ei tuu automaattisesti suomenkielisenä..kääk

mut osaisko kukaa auttaa mua miten mä saan suomenkielisenä takas mesen...oon jo kolme kertaa poistanu ja ladannu uudestaa ja ei tuu automaattisesti suomenkielisenä..kääk

koita tuosta

http://get.live.com/messenger/overview

mulle tuli ainaki suomen kielinen tuosta

Eihän sun ois tarvinnu tehdä muutaku vaihtaa salasana?