Te, jotka provoatte/vittuilette, miksi teette niin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lellu

Vieras
Ja tällä en takoita niitä jotka "piristysmielessä" aloittavat niitä "tyydytin itseäni nakilla"-ketjuja, vaan niitä, jotka ehdoin tahdoin tulevat haukkumaan ja aukomaan päätä, piilaamaan vilkkua jne. ja usein ihan selvästi tarkoituksena aiheuttaa paha mieli... Välillä ihan hämmentyneenä seuraan vierestä kun tällainen hyeenalauma oikein hyökkää jonkun kimppuun jolla on monesti ihan oikea ongelma... Mitä te tällaisesta saatte, ei kai kukaan voi olla niin säälittävä että saa toisen pilkkaamisesta ja haukkumisesta hyvän mielen? Ois kiva jos joku vastais, koska en vaan voi ymmärtää...

Myös muut saa esittää ajatuksiaan tähän liittyen, vaikka asiasta onkin varmaan ollut jo monta ketjua ennen.

tällä palstalla jos puhut oikeista asioista niin kyllä hyökätään kimppuun jos on eriävä näkemys valtavirran ajattelamattomuudesta ja nämä aiheet lyhyesti,
homous/lesbous
naispappeus
abortti
laittappa näistä faktaa niin mammulit on sekaisin....

Joillakin vaan on joka aamu murot pissiset. :D
Ei noista elähtäneistä luuseriämmistä kannata välittää, ne vaan äyvästää kun ovat itse niin vittuuntuneita, eikä elämässä ole muuta sisältöä kuin vittuilla palstalla. :xmas:

Myönnän tehneeni tuota joskus, syy on yleensä se että itsellä huono päivä ja kun en pidä joistain palstapersoonista juurikaan niin on kiva sitten veetuilla heille, purkaa omaa pahaa oloa.

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Myönnän tehneeni tuota joskus, syy on yleensä se että itsellä huono päivä ja kun en pidä joistain palstapersoonista juurikaan niin on kiva sitten veetuilla heille, purkaa omaa pahaa oloa.

Eikö siitä tule itselleen vain vielä pahempi olo?

Itse puran vittuuntuneisuudet palstalla, mutta lähinnä laitan vain kohteliaisuuksia ja kohta huomaan, että iloitsen jonkun toisen mukana jostain asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja näin täällä mennään:
tällä palstalla jos puhut oikeista asioista niin kyllä hyökätään kimppuun jos on eriävä näkemys valtavirran ajattelamattomuudesta ja nämä aiheet lyhyesti,
homous/lesbous
naispappeus
abortti

ja unohtui siis se että kun näistä oikeista asioista puhut niin heti joku laittaa että provo :)
EI KÄSITETÄ ETTÄ IHMISILLÄ ON VIELÄ ARVOMAAILMA

Sen oon kyllä huomannut ettei täällä voi nimenomaan keskustella, eli että olisi vastakkaisia näkemyksiä ja niistä sitten sovussa juteltaisiin. Jos joku on eri mieltä, niin heti aletaan haukkumaan ja menemään henkilökohtaisuuksiin, puututaan pikkuseikkoihin tms., yleensä siksi kun omat argumentit loppuvat heti kättelyssä. Tulee mieleen sellainen stereotyyppinen junttiukko jonka keskustelutaidot on olemattomat ja sit kun joku on eri mieltä niin pitää ottaa nyrkit käyttöön kun ei ole muita keinoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Lunatic vittuilee aina ja kaikille.
Mut annettakoon se anteeksi hänen ongelmiensa takia.

Ja sinäkö se et vittuile ?
Muistahan, että kun osoitat toista sormella, niin neljä sormea osoittavat itseesi.

Minuu ainakin suunnattomasti ärsyttää jotkut älyttömät jorinat :ashamed: ,siis turhat toisen mielen pahoittamiset ja päänaukomiset :headwall: .
Siitä tulee itekin pahalle tuulelle...
Monesti varmaan nää kommentoijat on oikeesti jotain teinejä äitin koneella :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja huooh:
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:

Eikö siitä tule itselleen vain vielä pahempi olo?

Itse puran vittuuntuneisuudet palstalla, mutta lähinnä laitan vain kohteliaisuuksia ja kohta huomaan, että iloitsen jonkun toisen mukana jostain asiasta.

No tulee... Olen oikeasti niin herkkä että joskus kun olen purkanut pahaa oloani vittuilemalla täällä niin lopulta on tullut itku -mitä jos xxxxx pahoittikin oikeasti mielensä :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistahan, että kun osoitat toista sormella, niin neljä sormea osoittavat itseesi.
Mä olen aina ihmetellyt tätä sanontaa. Kokeilkaapas osoittaa etusormella johonkin niin huomaatte että vain kolmen sormen on edes mahdollista osoittaa itseä päin. Peukalo pitäisi vääntää sijoiltaan että myös sen saisi osoittaamaan itseä päin.

Muita kannattaa siis osoittaa kämmen levynä jolloin kaikki viisi sormea osoittaa kohdetta.

homous/lesbous
naispappeus
abortti

ja unohtui siis se että kun näistä oikeista asioista puhut niin heti joku laittaa että provo :)
EI KÄSITETÄ ETTÄ IHMISILLÄ ON VIELÄ ARVOMAAILMA

Se ei välttämättä ole hyvä asia.

Mutta missään ei ole todistettu että ihmisten arvot olisivat kadonneet. Ehkä ne ovat muuttuneet (mielestäni parempaan suuntaan).

Sitten pitäisi vielä sopia mitä ARVOILLA tarkoitetaan.

Vai tarkoitatko että ihmisillä on SAMAT ARVOT kuin sinulla:)

Yhteistyössä