Te jotka reissaatte lasten kans ulkomailla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaukomaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaukomaa

Vieras
Matkakuume on hiiiirrrmu korkea ja ens talvena (helmi-maaliskuu) pitäis johonki lämpöiseen ja suht edullisesti päästä (n 2000-2500e). Missä olis tohon aikaa lämmintä ja mikä olis hyvä 5v ja 3v lasten kannalta?! Ja mihin ei oo äly pitkät lennot.. Kiitos jo etukäteen!

Kanarialle löhtusin. Siel on siistiä ja turvallista, hygieniakin kohdallaan. Lento kohtuullinen 6 tuntia. Dubai toinen vaihtoehto jos sietää sitä tiukkaa islam-kuria. Euroopan kohteet on liian kylmiä ja egyptistä saa mahataudin.

Egypti oli aikas makee, lämpimämpi kun Kanaria helmikuussa sekä jonkun verran halvempi. Eikä meistä kukaan saanut vatsatautia, vaikka reissussa oli 8 ihmistä, ikäjakauma 2-80 :D

Mutta siis Kanaria tai Egypti tohon hintaluokkaan, Dubaihin lähdetään itse seuraavaksi. Muualle tulee jo pidemmät lentoajat.

Kanaria tai egypti! Itse olen käynyt molemmissa, muistaakseni egyptiin lyhyempi lento ja tosi lämmin tuohon aikaan, kanarialle 6h lento ja n. 20 astetta lämpöä :) Kuhan muistaa syöhä maitohappobakteeria ni ei tuu mitää vattapöpöjä :)

Yhteistyössä