Te jotka rullaluistelette! Onko teillä sauvat käytössä vai luisteletteko ilman niitä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Ja minkälaisia ja merkkisiä luistimia suosittelette? Entäs minkälaiset sauvat jos teillä sellaiset on käytössä? Onko teillä mitä suojia käytössä esim. polvi- , rannesuojat?

Mä mietin, että jos ostaisin ens kesää varten luistimet jossakin vaiheessa. Tai voihan keväällä jo aloitta. Siinä olisi hyvä kuntoilumuoto. Mä en vain ole luistellut rullaluistimilla moneen vuoteen joten taito on vähän hakusessa, sen takia mietin, että olisko ne sauvat hyvät.

Anttilassa on tällääset, onko näistä mihinkään? Mistä tietää ettei renkaat ole liian kovat?
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=463904&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10006&compartmentId=10048&categoryId=10461

Mulla on K2 merkkiset melko monta vuotta vanhat rullikset jotka on edelleen tosi hyvät. Niitä ei kannata tilata netistä vaan käydä jossaki sovittelemassa et löytää ihan sopivat =) Noista anttilan luistimista en tiedä, mut luulis et on ton hintaluokan luistin ihan ok.

Mulla ei oo sauvoja, mut tekis mieli osaa kun oon muuttanu asuinalueelle jossa on mäkiä mennen tullen ni pääsis vähän kevyemmällä mäet ylös. Jos olet vasta aloitelemasa rullistelua ni ei kannata alotta sauvoilla, kun niillä saa tosi lujan vauhdin ihan vahingossa =)

Mulla on aina ollut K2 rullaluistimet. Ostin tänä vuonna uudet ja samaan syssyyn sauvat. Aloitin vanhan harrastuksen siis uudestaan. Mä olen sitä mieltä, että jos olet kerta joskus aikasemminkin luistellut niin ostat samaan syssyyn sauvatkin. En lähtis enää koskaan luistelemaan ilman sauvoja! Vauhti on välillä melkoinen, mutta kun hommaat tarvittavat suojaukset: kypärä, polvisuojat ainakin ja miksei kyynärsuojat.. Sauvojen kanssa ei voi pitää rannesuojia.

Mä ostin sauvat ja luistimet urheiluliikkeestä. Sovittamalla saat just oikeanlaiset ja ei tarvi palautella takaisin. Myynnissä on kapealla lestillä olevia sekä leveällä lestillä olevia luistimia. Miksei nuo Filatkin menettele.. Salomonilla myös on ihan ok luistimia, mutta K2 mielestäni parhaat!

osta jostai tyylii anttilan alennuksista ni saat halvalla kohtuu hyvät luistimet ite ostin 3vuotta sitte jotku filat prisman alesta70% edelleen kovassa käytössä..ja sauvat ehottomasti nii saa muutkin paikat reeniä ja pääsöö kovvoooo

Yhteistyössä