S
Saraldo
Vieras
Mulla on työaika joko 7-15 tai 8-16. Seitsemän aamuina jää luonnollisesti enemmän aikaa iltapäivään, mutta väsyttää ihan hirveästi. Kahdeksan aamuina on pirteämpi, mutta iltapäivä jää lyhyemmäksi. Puolensa kummassakin... Kotityöt kärsii kyllä aika lailla. Mut mä mietin sitä, että kun moni listasi hommiin sen imuroinnin... Imuroitteko kuinka monta kertaa viikossa? Meillä imuroidaan kerran viikossa, viikonloppuna. Mitään karvaötököitä ei ole, siitäkin varmaan riippuu monen imurointitahti. Silloin yleensä minä lähden tytön kanssa ulos ja mies hoitaa imuroinnin. Kaupassa käydään viikonloppuna niin, että ostetaan pääpiirteittäin seuraavan viikon ruuat. Viikolla sitten täydennetään leipä- ja maitovarastoja lähikaupasta. Ei sitten tarvitse käydä joka päivä
.
Meillä tyttö voi valvoa vähän pitempään, usein nukkumaanmeno on yhdeksän, puoli kymmenenkin aikaan. Mutta hän saa nukkua aamulla kahdeksaan saakka, koska isi menee niin myöhään töihin, ettei tarvitse viedä päiväkotiin juurikaan ennen yhdeksää. Niinpä meillä on myöskin iltaisin vähän enemmän aikaa. Meidän koti on jatkuvassa lievässä kaaoksessa ja se kyllä ahdistaa mua aika lailla. Mutta kuten joku muukin sanoi, niin iltaisin ei juuri muuta enää jaksa tehdä kuin istua telkkarin edessä.
Mä tein aiemmin vuorotyötä enkä missään nimessä siirtyisi siihen enää. Vaikka siinä saikin ihania arkivapaita, ei ole kiva olla töissä neljä viikonloppua kuudesta.
Meillä tyttö voi valvoa vähän pitempään, usein nukkumaanmeno on yhdeksän, puoli kymmenenkin aikaan. Mutta hän saa nukkua aamulla kahdeksaan saakka, koska isi menee niin myöhään töihin, ettei tarvitse viedä päiväkotiin juurikaan ennen yhdeksää. Niinpä meillä on myöskin iltaisin vähän enemmän aikaa. Meidän koti on jatkuvassa lievässä kaaoksessa ja se kyllä ahdistaa mua aika lailla. Mutta kuten joku muukin sanoi, niin iltaisin ei juuri muuta enää jaksa tehdä kuin istua telkkarin edessä.
Mä tein aiemmin vuorotyötä enkä missään nimessä siirtyisi siihen enää. Vaikka siinä saikin ihania arkivapaita, ei ole kiva olla töissä neljä viikonloppua kuudesta.