Te jotka ymmärrätte jotain ihmissuhdepeleistä tai miehistä, auttakaa nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En ymmärrä

Vieras
Mä olen kuvitellut että työkaverimies on musta kiinnostunut. On ollut flirttiä ja ohimennen kosketuksia ja katseita ja vihjailuja siihen suuntaan että se haluis mun kanssa olla. Ihastuksensakin tunnusti joskus kesällä.

Ja mä oon leijunut pilvissä jokaisen kohtaamisen jälkeen.

Viimeisen viikon sisällä mies on ollut aivan superihana. Ja mä olen vihdoin alkanut uskomaan, että hän tosiaan on kiinnostunut ja ihastunut. Ja sitten tulee tämmöinen päivä kuin tänään. Mies ei katsonut kertaakaan mua päin. Vastaantullessa korostetusti väisti mua, ettei vahingossakaan ois hipaissut. Ei yhtäkään sanaa mulle, ei mitään. Olin kuin ilmaa :(

Mitä tää nyt on? Oonko mä tosiaan kuvitellut kaiken ja ihastunut ihan turhaan? Mä en jaksa ymmärtää :(

Olenpas antanut vastakaikua parhaani mukaan. Superihana sillain, että on tosiaan tullut ihan lähelle ja hipaissut ohimennen, katsonut mua syvälle silmiin ja hymyillyt, muutenkin flirtannut paljon rohkeammin kuin tähän saakka. Etsinyt katseeni useaan kertaan päivän aikana, ja jäänyt silmiini "kiinni".. ei siis mitään pikavilkaisuja tai semmosia tavallisia katseita.

Vaihtoehdot on ehkä suunnilleen nämä:
1. Sillä oli vaan huono päivä.
2. Niinku Timppa sanoi, se ei ole mielestään saanut (tarpeeksi) vastakaikua.
3. Se testaa, miten reagoit.

Pyydät sen treffeille, niin asia selviää.

Testaa miten mä reagoin? Reagoin just silleen, että loppupäivästä en enää edes katsonut päin. Aamupäivällä koetin hakea katsettaan, hakeuduin samaan seuraan, hymyilin. Mutta kun vastaanotto oli mitä oli, niin annoin olla. :(
Enkä uskalla treffeille pyytää, jos saankin pakit. Se ois noloa. Ois eri asia, jos ei nähtäis melkein joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä:
Tai sitten se huomasi mun kiinnostuksen ja perääntyi :(

En usko että tästä ois kyse.

Kiitos kun tsemppaat :hug:
Mä olen pitkästä aikaa ihastunut, ja kovin epävarma kaikesta. Eikä mulla ole kokemusta tämmöisestä, edellisestä seurustelusta on kuusi vuotta aikaa joten olen unohtanut aivan kaiken mitä ihastumiseen ja vastaavaan liittyy.

Yhteistyössä