No nyt mä oon rikki :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehistä viis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miehistä viis:
M Oletan ja tiedän (jotenkin, en tiedä että mistä) että kyseinen mies joisi vähemmän jos hänellä olisi parisuhde. Kauheaa, kuulostan tosi kieroutuneelta. Ei, mä en oleta olevani mikään pelastava enkeli enkä sitä edes halua, mutta musta tuntuu että sitoutuessaan tää mies ei jois sitäkään mitä nytten. Ei se nyttenkään juo joka vkl, ei edes joka kk. Mä niin mielelläni olisin osa noita sen harrastuksia, mäkin rakastan luontoa, vaellusta, luonnossa liikkumista. Mihin me silloin alkoa tarvittais?

Noo...mä tosiaan kans luulin noin. Kaikki naiset luulee noin, kun alkaa seukata alkoholistin kanssa. Ja tietää että meillä se tapahtui, vaikka ei ole kenelläkään muulla tapahtunu. Kun ne kaikki vähentää juomista seurustelun alussa. Siksi kaikki naiset aina uskoo, että he on just se poikkeustapaus. Meillä meni 7 vuotta (ja odotin ust silloin ekaa lasta) kun tuo illuusio sai lopullisen romahduksen. Siihen asti kaikki oli menny suht hienosti, mies jolla oli 21 vuotiaana 5 rattijuopumustuomiota oli 7 vuotta ilman rattijuopumuksia ja muutenkaan ei tarvittu poliisia mukaan silloinkaan tuli juotua. Eli 7 vuotta juomisen hillitseminen parisuhteen takia onnistui jollain tasolla. Se pysyi sellaisena, että saatoin uskoa että juodaan viikonloppuisin, kun se nyt on tapana, että veneretken pätteksi istutaan nuotiolla tissuttelemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
M Oletan ja tiedän (jotenkin, en tiedä että mistä) että kyseinen mies joisi vähemmän jos hänellä olisi parisuhde. Kauheaa, kuulostan tosi kieroutuneelta. Ei, mä en oleta olevani mikään pelastava enkeli enkä sitä edes halua, mutta musta tuntuu että sitoutuessaan tää mies ei jois sitäkään mitä nytten. Ei se nyttenkään juo joka vkl, ei edes joka kk. Mä niin mielelläni olisin osa noita sen harrastuksia, mäkin rakastan luontoa, vaellusta, luonnossa liikkumista. Mihin me silloin alkoa tarvittais?

Noo...mä tosiaan kans luulin noin. Kaikki naiset luulee noin, kun alkaa seukata alkoholistin kanssa. Ja tietää että meillä se tapahtui, vaikka ei ole kenelläkään muulla tapahtunu. Kun ne kaikki vähentää juomista seurustelun alussa. Siksi kaikki naiset aina uskoo, että he on just se poikkeustapaus. Meillä meni 7 vuotta (ja odotin ust silloin ekaa lasta) kun tuo illuusio sai lopullisen romahduksen. Siihen asti kaikki oli menny suht hienosti, mies jolla oli 21 vuotiaana 5 rattijuopumustuomiota oli 7 vuotta ilman rattijuopumuksia ja muutenkaan ei tarvittu poliisia mukaan silloinkaan tuli juotua. Eli 7 vuotta juomisen hillitseminen parisuhteen takia onnistui jollain tasolla. Se pysyi sellaisena, että saatoin uskoa että juodaan viikonloppuisin, kun se nyt on tapana, että veneretken pätteksi istutaan nuotiolla tissuttelemassa.

:(

En mä halua alkaa parisuhteeseen vaan huomatakseni 7 vuoden jälkeen, että mies on alkkis :( Ehkä mä en edes aloita mitään.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

:(

En mä halua alkaa parisuhteeseen vaan huomatakseni 7 vuoden jälkeen, että mies on alkkis :( Ehkä mä en edes aloita mitään.. :(

No mutta et sä voi noin ajatella, jos jollekkin on just noin käynyt. Voihan "normaalisti" alkoholia käyttävä mieskin alkaa yhtäkkiä juomaan enemmän ja enemmän. Mun mies sanoi, että hän joi, koska ei ollut parempaakaan tekemistä. Nyt on perhe. Ja mies on monesti sanonut että onneksi juominen jäi, kun on katsellut miten huonosti sen alkkiskavereilla menee. Nykyään ei ole juurikaan tekemisissä niiden alkkis kavereiden kanssa, vaan niiden, jotka osaa olla selvinpäinkin.

Ja mitä tohon ennustajaan tulee... Ihminen voi myös omalla toiminnallaan vaikuttaa asioihin, ennustaja voi siis nähdä asioita, mutta se ei tarkoita että asioihin ei voisi silti vaikuttaa. Äh.. en mä osaa selittää, mutta yks mun tosi läheinen näkee asioita, ja on mulle selittänyt että ne asiat ei ole niin mustavalkoisia kuitenkaan.

Ennustajapa taisi ihastua kuvaukseesi miehestä, ja alkoi vain ajatella omaa miehennälkäistä aukkoaan...

Mutta oikeesti, moni mies ryhdistäytyy kun elämään tulee nainen. Näin kävi meilläkin, jo useampi vuosi sitten. Helpommin tulee juotua yksinäisenä, mutta parisuhteessa jotkut on eri tavalla kokonaisempia henkisesti <3

Päätön ja te kaksi sen jälkeen, kiitos teille kaikille :hug:
Mä oon oikeasti ihastunut, ihan täysillä. Ja koen että tuo mies on todella ihana ja semmoinen, jota olen kaivannut elämääni. Kaikinpuolin ihana siis. Ehkä mä sitten varovaisesti katselen asiaa eteenpäin vielä.. mutta kyllä mua näkijän sanatkin kaihertaa :( Tunnen itseni melko typeräksi sen takia, mutta kun en oikeasti halua enää koskaan löytää itseäni huonosta suhteesta. Olen mieluummin onnellinen yksin, kuin onneton huonossa parisuhteessa.

Mä oon oikeasti ihastunut, ihan täysillä. Ja koen että tuo mies on todella ihana ja semmoinen, jota olen kaivannut elämääni. Kaikinpuolin ihana siis. Ehkä mä sitten varovaisesti katselen asiaa eteenpäin vielä.. mutta kyllä mua näkijän sanatkin kaihertaa :( Tunnen itseni melko typeräksi sen takia, mutta kun en oikeasti halua enää koskaan löytää itseäni huonosta suhteesta. Olen mieluummin onnellinen yksin, kuin onneton huonossa parisuhteessa.

noin minäkin olen :D

Mulle "ennustajana" paikkakunnalla esiintyvä nainen sanoi, ennen kuin aloin nykyisen mieheni kanssa seurustella, että ei suhteestamme mitään tule. Minua aletaan kuulemma työpaikallakin halveksia suhteestamme, ja muuta p**aa. Lopuksi mies jättää minut, on sellainen kuulemma. Vielä paljasti tunnistaneensa, kenestä puhun :o. Siinä huomasin, että nainen piti miestä vetävänä - näin sen ilmeistä ja äänenpainoista helposti.

No, naimisiin mentiin, eikä meillä mitään hätää ole. Seitsemän vuotta mennyt. Eikä tosiaankaan kukaan halveksi tms. Sen verran nuo puheet häiritsivät, että menin myöhemmin toiselle ennustajalle, joka nauroi näille puheille ja sanoi vain, että "näki väärin", loppuelämän mies tämä on. Niin, että kyllä nämä ennustajaeukot voi saada paljon ikävää aikaan puheillaan! :(

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

No ai! Olen onnellinen yksin, mutta mä todellakin kaipaan rakkaan ihmisen läheisyyttä ja kosketuksia ja seksiä! Mä pystyn vallan hyvin olemaan yksin, mutta todellisuudessa en mä tätä loppuelämäkseni haluais :(

Anna palaa vaan! Sithän sen näkee kuin käy :). Eihän sitä heti tarvi muuttaa yhteen asumaan, kattelette rauhassa. Kyllä se alkoholismi sieltä paljastuu aika piankin, jos sellaista edes on.

Mä oon oikeasti ihastunut, ihan täysillä. Ja koen että tuo mies on todella ihana ja semmoinen, jota olen kaivannut elämääni. Kaikinpuolin ihana siis. Ehkä mä sitten varovaisesti katselen asiaa eteenpäin vielä.. mutta kyllä mua näkijän sanatkin kaihertaa :( Tunnen itseni melko typeräksi sen takia, mutta kun en oikeasti halua enää koskaan löytää itseäni huonosta suhteesta. Olen mieluummin yksin, kuin onneton huonossa parisuhteessa.

No ai! Olen onnellinen yksin, mutta mä todellakin kaipaan rakkaan ihmisen läheisyyttä ja kosketuksia ja seksiä! Mä pystyn vallan hyvin olemaan yksin, mutta todellisuudessa en mä tätä loppuelämäkseni haluais :(

korjasin vähän

En voi ymmärtää uskoa johonkin "näkijöihin" ja "ennustajiin". Olen itsekin katsellut Tarot-kortteja nuorena, mutta ymmärrän sen, että niillä voi vaan kaivaa esiin asioita joita jo tietää alitajunnassaan.

Ihmisen pitää olla tosi hukassa, että käy jossain ennustajaeukoilla ja vielä uskoo niihin, eikä usko itseensä ja omiin vaistoihinsa. Ehkä kannattaa vielä kypsyä ennen kuin yrittääkään ihmissuhdetta.

Mä oon oikeasti ihastunut, ihan täysillä. Ja koen että tuo mies on todella ihana ja semmoinen, jota olen kaivannut elämääni. Kaikinpuolin ihana siis. Ehkä mä sitten varovaisesti katselen asiaa eteenpäin vielä.. mutta kyllä mua näkijän sanatkin kaihertaa :( Tunnen itseni melko typeräksi sen takia, mutta kun en oikeasti halua enää koskaan löytää itseäni huonosta suhteesta. Olen mieluummin yksin, kuin onneton huonossa parisuhteessa.

korjasin vähän

Mä just ajattelin kysyä sulta, että etkö säkin mieluummin olis..?
Voi Päätön.. sä oisit just oikea ihminen korjaamaan mut täältä pois. Pois näiden typerien ajatusten ja pelkojen luota. :(

Minkä mä voin tunteilleni? Olen ihastunut, näen hänessä ne kaikki ihanat ja hyvät piirteet, mutta mitä jos suljen silmäni niiltä olemassa olevilta huonoilta asioilta? Mitä jos se mies on todella alkoholisti, mutta en vaan suostu näkemään sitä?

Ketä mä uskon?
Ihastunutta itseäni, joka sanoo että se mies on täydellinen? Näkijää, joka sanoo että se mies on alkoholisti? Vai omaa pelokasta itseäni, joka näkee kaikissa miehissä jotain pelottavaa?

Äh, taidan olla ihan toivoton tapaus sittenkin :/

laitas vaikka yyvee ?

Kiitos tarjouksesta, mutta en mä vielä tänään ainakaan.. pitäis keksiä nikki ja kaikkea :( Nuolen haavojani vielä hetken.. Mutta kiitos tarjouksesta, et usko miten se lämmittääkään mun sydäntäni :flower: :heart:
Taidat olla melkoisen unelmamies..

Älä ap usko sitä selvinnäkijää vaan ota itte selvää siitä miehestä. Kyllä sä aika pian näet onko mies alkkis vai ei. Luota omaan arvostelukykyyn ja tee itte päätökset.

Mistä sen pian näkee? Jos mulle kerrotaan tässä ketjussa että menee seittemänkin vuotta ennenkuin asia paljastuu? Se on sentään ihan liian pitkä aika mun elämässä, heittää hukkaan taas toiset (kolmannet) seitsemän vuotta :(

laitas vaikka yyvee ?

Kiitos tarjouksesta, mutta en mä vielä tänään ainakaan.. pitäis keksiä nikki ja kaikkea :( Nuolen haavojani vielä hetken.. Mutta kiitos tarjouksesta, et usko miten se lämmittääkään mun sydäntäni :flower: :heart:

ei kylläkään ollu tarkotus alkaa sinua pyydystämään itelleni. enkä mikään unelma ainakaan ole.

laitas vaikka yyvee ?

ei kylläkään ollu tarkotus alkaa sinua pyydystämään itelleni. enkä mikään unelma ainakaan ole.

Voi ei :( En mä sitä ajatellutkaan. Olen pahoillani jos annoin sen kuvan :(

Yhteistyössä