Te keillä rahat vähissä - onko tilanne vain väliaikainen? Miten jaksatte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä linja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä linja

Vieras
Mä en kestä, taas mä stressaan raha-asioilla. Yleensä asioilla on tapana järjestyä, mutta nyt ahdistaa ihan hirveästi kun on velkaa pari tonnia, palkkani on pieni ja velka lyhenee todella hitaasti.

Tuntuu että murehdin vain päivästä toiseen, mistä saan rahan riittämään.

Onko muilla samanlaista, onko tilanne vain väliaikainen vai näkyykö mitään valoa? Miten jaksatte, stressaako?
 
Voi tätäkin kai köyhyydeksi kutsua, mutta meillä oli tilanne tämä: mies työtön mutta minä töissä tosin erittäin vähän tunteja ja suht huono palkka. Vuokra on on aika iso palanen ja autoonkin menee osa. Lainoja ei ole. Koira ja pari jyrsijää ruokittavana. Vauva tulossa ja kaikki piti hankkia. Voin sanoa, että tosi hyvin ollaan pärjätty niin pieniin tuloihin verrattuna! Vauvavalle ostettu kaikkea käytettynä jne .. baareissa ei käydä ... mutta jos tulisi joku yllättävän iso meno esim. autoremppa niin voisi olla todella ahdistavaa... mutta raha ei tee onnelliseksi. Minulla on ihana perhe ja hyvä koti ja työt <3
 

Yhteistyössä