K
köyhä linja
Vieras
Mä en kestä, taas mä stressaan raha-asioilla. Yleensä asioilla on tapana järjestyä, mutta nyt ahdistaa ihan hirveästi kun on velkaa pari tonnia, palkkani on pieni ja velka lyhenee todella hitaasti.
Tuntuu että murehdin vain päivästä toiseen, mistä saan rahan riittämään.
Onko muilla samanlaista, onko tilanne vain väliaikainen vai näkyykö mitään valoa? Miten jaksatte, stressaako?
Tuntuu että murehdin vain päivästä toiseen, mistä saan rahan riittämään.
Onko muilla samanlaista, onko tilanne vain väliaikainen vai näkyykö mitään valoa? Miten jaksatte, stressaako?