Te keillä raskaus näkynyt myöhään testissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on testi näyttäny plussaa jo ennen,kun menkat oli myöhässä. Kaverilla on kummastakin raskaudesta testi näyttäny plussaa vasta viikolla 9,vaikka on aikasemminkin testin tehny,negoja vaan tuli.

ootko siis raskaana vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mulla on testi näyttäny plussaa jo ennen,kun menkat oli myöhässä. Kaverilla on kummastakin raskaudesta testi näyttäny plussaa vasta viikolla 9,vaikka on aikasemminkin testin tehny,negoja vaan tuli.

menkkoja ei vaa näy.. tosin menkkojen ois pitäny alkaa viimestää viime la.. mut silti.. kunhan kyselen :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:

menkkoja ei vaa näy.. tosin menkkojen ois pitäny alkaa viimestää viime la.. mut silti.. kunhan kyselen :xmas: :D

ootko tehny testiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:

ootko tehny testiä?

oon joo.. eka tein rfsu:n liuskatestejä 2kpl.. toinen oli nega ja toisen tulos oli epäselvä... tosin haamuks mie sitä luulin.. niin ku pari muutakin.. ja maanantaina kävin labrassa antaa virtsasta näytteen.. ja se oli nega.. maanantaihin oottelen et teen uuden testin.. ja täl kertaa ostan sen apteekista..

Hitto.. mahaa juilii koko ajan ja ihan sellanen olo et koht lorisee.. mut paskat |O ja yököttääkin kovin.. mut äh :snotty: kai mä vaa kuvittelen nää oireet..

Mulla näkyi esikoisen kohdalla jo raskausviikolla 4. Nyt seuraavaa ollaan yritelty, oon testaillu ja menkat myöhässä 3 vko eikä näy mitään viivoja/plussia missään.

Rv 7 + jotain näytti vielä negaa, eikä edes gyne huomannut raskautta (kävin siis rutiinitarkastuksessa)...

Viikkoja oli muistaakseni 12 + jotain kun hyvin hailakka plussa tuli testiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nintsquuu:
Mulla näkyi esikoisen kohdalla jo raskausviikolla 4. Nyt seuraavaa ollaan yritelty, oon testaillu ja menkat myöhässä 3 vko eikä näy mitään viivoja/plussia missään.

Kävin terveyskeskuksessa tarkistamassa tilanteen tänään 14.7., niin positiivista näytti :D
Kaikki neljä kaupan testiä (Pregcheck, RFSU) näyttivät negatiivista, viimeisimmän testin tein neljä päivää sitten (10.7.) kotona aamulla. Ei edes haamuviivoja. Lisäksi molempien raskauksien kohdalla ClearBluen (apteekista) ovulaatiotestit ovat näyttäneet ettei mitään ovulaatioita ole ollut.

Seksiä harrastettu oviksen molemmin puolin ilman ehkäisyä, kuukautiset nyt viikon myöhässä(normaalisti säännöllinen kuukautiskierto), pientä nipistelyä alavatsassa vähän väliä, ihankuin olisi kuukautiset alkamassa mutta ei sitten alakkaan, runsasta valkovuotoa, jota ei normaalisti juuri ollenkaan. Tein kaksi raskaustestiä viikon sisällä, molemmat näytti negatiivista tulosta. Onko raskaus silti mahdollinen, ettei vain vielä näy testeissä? Ikä 28v, alkoholia harvoin ja tupakoinnin lopetin kuukausi sitten.

Yhteistyössä