Te keillä siivooja, paljonko maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ksidkfkej
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ksidkfkej

Vieras
ajattelin palkata n. 100m2 siivoukseen siivoojan, kerran viikossa. Ajattelin että joka toinen viikko petivaatteet ja jika toinen matot pihalle jne jaettuna. Paljonko teill maksaa, paljonko siivoojat sanoo että menee aikaa?

ajattelin palkata n. 100m2 siivoukseen siivoojan, kerran viikossa. Ajattelin että joka toinen viikko petivaatteet ja jika toinen matot pihalle jne jaettuna. Paljonko teill maksaa, paljonko siivoojat sanoo että menee aikaa?

Liian vaikea kysymys. Meillä käy siivooja kyllä, mutta ei ole mitenkään verrannollinen mihinkään. Se riippuu kaupungista, se riippuu siivousajasta, eli että miten kunnolla ja hyvin siivotaan. Se riippuu firmasta ja se riippuu siitä minä viikonpäivänä siivotaan. Silläkin on väliä, että tekeekö sama firma suursiivouksen kerran puolessa vuodessa.

Mutta maksaa se... euroja... niillä selviää.

Itse käyn ja otan 20€ tunti palkkaa.
Kolme tuntia vois riittää sataan neliöön.

Matoista riippuen veisin ulos joka kerta.

Pitääkö petit pedata vai vaan purkaa ja pöyhiä. Pesuun muut petivaatteet.

Alkumaksu 55€, sis. tunnin siivouksen, välineet ja siivousaineet. Seuraava tunti on 20€ ja kolmas jne. alkava tunti 15€. Jos haluat ikkuinoiden pesun tai muuta "spessua" se sovitaan erikseen.

Tuntikin riittää jos tehdään vain se mitä sovitaan.
Itse voi avittaa esim viemällä matot ulos. Siivooja vain imuroi ja pesee lattiat.
Pölyjen pyyhintä sovitusti.