te keillä synnytys alkanu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
lapsivesien menolla ni kauanko ootte uskaltautunu olee kotona sen jälkee??mä ootan nyt toista ja mies o päivisin aika paljon pois tosta pihapiiristä ni jännittää vaa et uskallanko rauhas odottaa et kotiutuu heti soiton jälkee siis lähtee tulee vai pitääkö mun heivata toi esikko johki naapurii ja lähtee taksilla??mies ois siis kotona n.30min.sisäl soitosta!?juu sekava o sepustus,mut toivottavasti joku tajuu mitä ajan takaa =)

Minulla meni kolmannesta lapsivesi, mutta ei supistellut. Vedet meni kahdentoista aikoihin ja kun soitin sairaalaan niin sanoivat, että jos ei supistele, niin riittää, että tuun sinne viimeistään illalla. Mutta kannattaa sitten soittaa sairaalaan, jos ei supistele. Muuten varmaan ihan hyvä lähtä melkoisen pian (puoli tuntia ei kuulosta mahdottomalta ajalta, mutta eihän sitä tiedä miten nopeasti se vauva tulee). Toki sitten riippuu siitä, että kuinka pitkä matka teiltä on sairaalaan, että tuleeko siitä paljo aikaa.

neljännestä lähin heti kun meni vedet,lapsi syntyi 26 tunnin kuluttua :laugh: mutta kolmas syntyi tunnin päästä vesien menosta vaikka synnytys käynnistyi sillä,olin onneks jo valmiiks sairaalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minulla meni kolmannesta lapsivesi, mutta ei supistellut. Vedet meni kahdentoista aikoihin ja kun soitin sairaalaan niin sanoivat, että jos ei supistele, niin riittää, että tuun sinne viimeistään illalla. Mutta kannattaa sitten soittaa sairaalaan, jos ei supistele. Muuten varmaan ihan hyvä lähtä melkoisen pian (puoli tuntia ei kuulosta mahdottomalta ajalta, mutta eihän sitä tiedä miten nopeasti se vauva tulee). Toki sitten riippuu siitä, että kuinka pitkä matka teiltä on sairaalaan, että tuleeko siitä paljo aikaa.

siis itse matka sairaalaan kestää ehkä sen 10min.esikoisesta meni vedet aamu 5:deltä ja lähettii melkee heti..mitä nyt anoppilas käytii sanomas!ja poika synty seuraavana aamuna puol 7 aikaa!ja olo oli ku vankilas ois ollu sen vuorokauden...en haluis toista kertaa samaa!ja sen takia kyselen!siis toi vankilas olo tarkottaa et vaikkei subbarin subbarin tullu ni ei saanu men yöks kotio,ei saanu käyd kävelyl,mies ei saanu käyd kahvilla kanttiinis tms.eli jouduttii olee se vuorokausi siel pirun pienes kopis ilman mitää muuta ku et ku pyysin n.10h ruokaa ja sit sen vihdoin joku suvaitti tuoda...aina vaa muka unohdettii =( ja taas tosi selkeetä tekstiä =))

Yhteistyössä