H
hihhihii
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no meillä näin;25061259:meillä on omat rahat ja ihan hyvin toimii.talo,auto ja huonekalut ollaan maksettu puoliksi.viime kuussa ostettiin uudet sohvat ja mies on minulle velkaa vielä 24,30e.tällä hetkellä en saa ajaa autolla,koska siinä on miehen bensat.seuraavaksi minä aion tankata.mutta täytyy tehdä niin,että mies ajaa auton bensa-asemalle ja tulen pyörällä perässä,sitten tankkaan ja mies saa pyöräillä kotiin,koska sitten autossa on minun bensat.mies saa lainata autoa silloin kun siinä on minun bensat,mutta hänen täytyy maksaa minulle kilometrikorvaukset.ruoat yleensä maksetaan puoliksi.mutta tällä hetkellä olen miehelleni 3,56e velkaa juustosta.enkä saa syödä omaa puolikastani juustosta ennenkuin olen maksanut miehelle.huomasin että mieheni oli kähveltänyt mun purkkapussista purkkaa 3kpl ja sovittiin,että olen miehelle velkaa vain 3,24e.jos olen ostanut tyttärelleni vaikkapa housut,niin mieheni ei saa pukea niitä housuja tytölle,vaan hänen täytyy pukea sellaiset housut,jotka on itse ostanut.samoin myös silloin jos minä puen lapsemme.jos mies on maksanut vesilaskumme,niin en saa käydä suihkussa,enkä vessassa ennenkuin olen maksanut mieheni tilille oman osuuteni vesilaskusta.joskus tosin käyn salaa pissalla,mutta en käytä paperia,enkä vedä pönttöä ettei mies vain huomaa.mieheni ei saa koskea mun ostamiin tavaroihin.sellaista meillä![]()