Te kenellä on verenpainelääkitys!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Minulla aloitettiin alkuviikosta Emconcor (tai jotain sinne päin) 5 mg kerran päivässä. Siis voiko olla, että lääkitys vaan nostaisi paineita? Olo on tosi "verenpaineellinen" eli pää on aivan kuin paineessa ja sellainen outo olo koko ajan, hermostuttaakin ja sitten taas paineet pomppaa varmasti.
Onko jouduttu vaihtamaan lääkitystä ennenkuin saatu kohdilleen? Itse olen vielä kohtalaisen nuori (siis verenpainepotilaaksi), normaalipainoinen ja liikunnallinen. Geeniperimä ilmeisesti tämän vaan tekee :/

Äijä napsii samaa Comp.-versiona ja hänelle oivallinen... Tuossa ei taida olla nesteenpoistajaa samassa? Sinun lääkkeessäsi, siis.

Moni joutuu vekslailemaan kauan, ennen kuin oikea lääke ja annos löytyvät. Äijällä natsasi kerrasta, ihme ukko, saanut salamastakin kolme kertaa... Minä luulin, että vain kahdesti.

Aluks verenpainelääke tekee hassun olon. Kun olis nousuhumalassa koko ajan. Mut parin viikon kuluttuu alkaa tasaamaan (jos siis sopii sulle toi lääke) ja sit helpottaa kummasti :hug:

Mulla ja ilmeisesti geeniperimä. Oon syöny lääkkeitä jo 25-vuotiaasta. Jäi raskausmyrkytyksen seurauksena. Mulla jouduttiin pariin otteeseen vaihtamaan sopiva, mut tosiaan se vie jonku aikaa, että näkee mikä lääke sopii :heart:

Yhteistyössä