Te kenen oma isä on kuollut niin viettekö haudalle lasten tekemiä kortteja tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Omani kuoli toukokuussa ja nyt siis eka isänpäivä ilman isiä :'( Mietin vaan että kun tuo 2v9kk on puhellut tässä viimepäivinä että tehdäänkö papalle kortti kun olen puhunut isänpäivästä.Niin oletteko antaneet lasten viedä haudalle kortin tms isänpäivänä?Mä ajattelin että ajatuksena se on mielestäni kaunis ja voishan sen kortin laittaa vaikka muovitaskuun ni säilyis edes jonkin aikaa mutta onko ajatuksen ihan hölmö? :/

Vietäisiin varmasti jos vaan isäni olisi haudattu lähemmäs.
Mutta isäni hauta on noin 270km päässä siis yhteen suuntaan.

Viedään meidän paikkakunnan hautausmaalle kynttilä siihen paikkaan joka on tarkoitettu kun on muualle haudattu.

En vie ksoka matka on pitkä melkein 300km yhteen suuntaan ja isompi just ja just muistaa ukin ja pienempi ei ole koskaan nänhyt.
Arkkuun laitoin kuvat ja kortteja ennen siunaamistilaisuutta

Tälleen todella myöhäinen vastaus
minä ainakin vien isän, sisarusten, pappan,ukin, mummun, tuffan ja katjan haudoille kortin/kortit he ovat siis kuolleet lähiaikoina mutta veikkaan etten enään pidemmän ajan päästä viä sillä rakastan heitä silti sydämmessäni (olen siis 13 en siis ole aikuinen joten itse kysymykseen en osaa vastata)

Tälleen todella myöhäinen vastaus
minä ainakin vien isän, sisarusten, pappan,ukin, mummun, tuffan ja katjan haudoille kortin/kortit he ovat siis kuolleet lähiaikoina mutta veikkaan etten enään pidemmän ajan päästä viä sillä rakastan heitä silti sydämmessäni (olen siis 13 en siis ole aikuinen joten itse kysymykseen en osaa vastata)
no esimerkiksi aiemmin kuolleiden haudoille en enään kortteja viä

Kuolleiden omaisten muistopäivä oli viikko sitten.
Mä ja muksut juhlitaan isänpäivänä eläviä.

Yhteistyössä