Te ketkä löytäneet oman rakkaanne netistä,auttakaas?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli minäkin omani löysin netistä,mutta nyt ongelma on minulla tai hänellä vai kellä...eli hän edelleen pyörii netissä ja pitää yhteyksiä niihin tuttuihin joihin oli tutustunut ennen minua,ei romanttismielessä hän sanoo mutta miksi mun on niin vaikea hyväksyä ja vain luottaa toiseen??Itse kun jätin sitten kaikki muut "nettitutut"samantien kun selkesi että meillä on ainekset suureen juttuun.

Ei deittipalstalta olla tavattu eli sielä hän ei pyöri.

No riippuu tietenkin, missä te tapasitte. Jos esimerkiksi tapasitte vaikka irkissä tai jollain keskustelupalstalla, niin mitä jos miehesi hengaili sielä alunperinkin jostain ihan muista syistä kuin naista iskemässä. Sitten vain kävi niin, että ihastui sinuun. Ei silloin mun mielessä ole mitään syytä, miksi pitäisi lopettaa irkkaaminen tai nettikeskustelut.

ärsyttää tämä avaus. olen löytänyt mieheni irc-gelleriasta. itse pidän edelleen yhteyttä erääseen nettituttuun johonka tutustuin ennen tätä miestäni, miksi muka pitäis lopettaa yhteys kaveriin? en ymmärrä! miksi pitää olla mustasukkanen kun mitään ei ole! jos sulla ap on niin vähän luottamusta niin ota ero.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli hyväksytte nämä tuttavuudet näiden naisten kanssa...voi luoja,taidan olla sit aika pahvi :(

Nyt olen sinkku, mutta mulla on miespuolisia kavereita sekä mesessä että facebookissa. En ole koskaan näitten miesten kanssa ollut kuin ystävä. En ole heidän kanssaan maannut. Jos alan seurusteleen, en ala heittään heitä pois facebookista tai mesestä..Miksi pitäisi, kun ei ole aikaisemminkaan ollut kuin ystävyyttä eikä tule enempää tule?

riippuu mikä paikka kyseessä ja millaista on yhteydenpito

ei noista voi tietää... moni pleijeri jatkaa naisten iskemistä edelleen samoissa paikoissa vaikka "seukkaa" hetken jonkun kanssa

mut etpä sä sille asialle paljon voi, jos alat vaatia miehesi luopumista nettitutuista, niin luultavasti olet itse historiaa aika pian

suurin osa tais missata pointin...
taidan ymmärtää mitä ajat takaa. tapasitte jossain jossa kumpikin etsi jotain ja sinä lopetit "etsimisen" löydettyäsi hänet, mutta hän jatkaa sitä edelleen, vaikkei mitään etsisikään. miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
riippuu mikä paikka kyseessä ja millaista on yhteydenpito

ei noista voi tietää... moni pleijeri jatkaa naisten iskemistä edelleen samoissa paikoissa vaikka "seukkaa" hetken jonkun kanssa

mut etpä sä sille asialle paljon voi, jos alat vaatia miehesi luopumista nettitutuista, niin luultavasti olet itse historiaa aika pian

olen samaa mieltä kanssasi ja jatkaisin vielä sillain, että sellainen mies joka haluaa pettää, tekee temppunsa vaikka "työmatkoilla"..eli pettäjä löytää kyllä muitakin teitä kuin netin.

mullakin on pari miespuolista nettituttavuutta, eikä meillä ole ainakaan mitään romanttista kummankaan välillä enää, kun aloin seurustelemaan (aikaisemmin pientä flirttia molemman kanssa, mutteivat mulle "kelvanneet" :)). Vaikka molemmat olivatkin musta kiinnostuneita, niin vihelsin pelin poikki heti mieheni tultua kuvioihin. Ovat kuitenkin edelleen mulle hyviä kavereita, aluksi miehenikin epäili että mikä on homman nimi, mutta näytin meidän keskusteluja ja väänsin muutaman kerran ratakiskoista miehelle, että ovat vain juttelukavereitani. Nykyisin ihan ok juttu miehellenikin, kun kerroin avoimesti näistä tyypeistä ja etten ole heistä vakavemmin kiinnostunut.

Ota rennosti vaan, tää on tätä nykypäivää, että chattaillään ja keskustellaan netissä paljon tuntemattomien ihmisten kanssa :)

Yhteistyössä