V
vieras
Vieras
Soitin tänään äidilleni ja utelin hiivasienestäni juuri noita asioita mitä kirjoititte mitä syitä voisi olla (oliko antibioottikuuria, söinkö paljon makeaa yms..) ja isä oli ollut puhelun ajan taustalla. Isäni oli siis kuullut äidin vastaukset jotka olivat lyhyitä tyyliin et syönyt, ei ollut yms... Lopetin ensimmäisen puhelun ja soitin heti uudelleen perään ja kysyin, että oliko hiivasieneni siis ainoastaan takapuolessa ja äitini vastasi näin olleen.
Puhelun jälkeen isäni oli sanonut äidilleni näin: "Taitaa tulla vielä syyte insestistä, näinkö on että häkki heilahtaa vielä vanhalla iällä, mutta eipähän tätä elämää paljon ole enää jäljelläkään"
Oltiin juuri päivää ennen ensimmäistä kertaa puhuttu noista seksiasioista isän kanssa.
Eli mitä sanotte isän reaktiosta? mitä tuo kertoo? Voiko noiden asioiden perusteella ajatella että "näinkö tulee syyte insestistä"? Vaiko voiko olla isäni puolelta sitä, että on tajunnut sen, että olen alkanut ymmärtää minulle tapahtuneen jotain väärää?
Kommentoikaa, olkaa kilttejä!
Puhelun jälkeen isäni oli sanonut äidilleni näin: "Taitaa tulla vielä syyte insestistä, näinkö on että häkki heilahtaa vielä vanhalla iällä, mutta eipähän tätä elämää paljon ole enää jäljelläkään"
Oltiin juuri päivää ennen ensimmäistä kertaa puhuttu noista seksiasioista isän kanssa.
Eli mitä sanotte isän reaktiosta? mitä tuo kertoo? Voiko noiden asioiden perusteella ajatella että "näinkö tulee syyte insestistä"? Vaiko voiko olla isäni puolelta sitä, että on tajunnut sen, että olen alkanut ymmärtää minulle tapahtuneen jotain väärää?
Kommentoikaa, olkaa kilttejä!