Te ketkä ootte nähny Levottomat 1:sen!! Mua vaivaa yks juttu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Siinä lopussa kun ne on siellä häissä ja se Ari ja Tiina on siellä sisällä juttelemassa ja se Ari sanoo sille Tiinalle että se ei rakasta sitä ja sitten se Tiina juoksee sinne pihalle ja juo viiniä ja raivoo niin sitten ku ne siirtyy sinne rannalle ja se Stig ampuu sinne järvelle niin se Tiina huutaa että ´Ari on nainu morsiamen kanssa viimeks eilen ja se on nainu myös Hanna-Riikan kanssa´ eli siis sen papin.Niin mistä se ties että noin on tapahtunut?? :whistle: Täähän on siis elämääkin tärkeempi kysymys :xmas: Mua on aina mietityttäny tää koska mä en ymmärrä mistä se sai tietää koska kun ne sen Arin kanssa on siellä mökissä niin se Tiina vaan lähti samantein sinne ulos kun se Ari on kertonu sille ettei rakasta sitä niin millon se sitten on saanu tietää että se on ollu myös sen papin kanssa????Apuja kiitos :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja b:
:D mielenkiintoinen kysymys... olen nähnyt sen leffan mutta ilmeisesti pitäis katsoa uudestaan. Olisko meedio?

Niinku mä mietin että onko se sitten vaan niin että se kohtaus on jätetty pois kun Ari kertoo sille Tiinalle nää hommat vai miten? =)

Yhteistyössä